خانهاخبار
اپل برای قاب آیفون ۱۵ از سامسونگ الهام خواهد گرفت!

اپل برای قاب آیفون ۱۵ از سامسونگ الهام خواهد گرفت!

اپل دیگر قصد تولید قاب چرمی برای سری جدید آیفون‌هایش را ندارد و حالا با توجه به عکسی که از قاب جدید این گوشی لو رفته، گویا کوپرتینویی‌ها سراغ آلکانترا رفته‌اند که زمانی سامسونگ قاب‌هایش را با این جنس عرضه می‌کرد.
۶ شهریور ۱۴۰۲

شایعات حاکی از آن است که اپل دیگر قاب چرمی را برای خانواده آيفون ۱۵ تولید و عرضه نخواهد کرد و تصاویری که امروز در رسانه‌های خبری منتشر شده، حکایت از جایگزین شدن این کیس با گزینه دیگری دارد که بافت آن کاملا متفاوت و جدید است. به نظر می‌رسد که اپل به جای استفاده از چرم، از متریال‌های گیاهی با بافت و حس متفاوت استفاده خواهد کرد.

Majin Bu و Duan Rui در شبکه اجتماعی X تصویر زیر را که از شبکه اجتماعی چینی Weibo برداشته شده است، منتشر کرده‌اند. ظاهرا در طراحی این کیس جدید از دو مواد جدید استفاده شده که با طبیعت سازگاری بیشتری داشته و نسبت به چرم گاوی از کربن به مراتب کمتری در آن استفاده شده است. البته رنگ‌های مورد استفاده برای این قاب، چیزی نیست که معمولا اپل از آن در محصولات رسمی خود استفاده کند.

image

 

ایده عدم ارائه کیس چرمی از سوی اپل برای آيفون‌های ۲۰۲۳ از سوی سه منبع مختلف چندی پیش مطرح شد و به نظر می‌رسد که این موضوع را باید با جدیت بیشتری دنبال کنیم. از سال ۲۰۱۳، اپل پروژه طراحی و تولید کیس‌های چرمی را با آيفون 5S شروع کرد و هر سال، رنگ‌هایی جدید و تازه به این چرخه تولید اضافه می‌شد و برخی مواقع نیز تغییرات کوچکی مانند اضافه شدن دکمه‌های آلومینیومی یا مگ سیف نیز در این میان روی می‌داد.

لاین جدید خط تولید قاب‌های اختصاصی اپل همراه با خانواده آيفون ۱۵ عرضه خواهد شد و باید تا تاریخ ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور ماه منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت چه اتفاقی در انتظار ما بوده و کوپرتینویی‌ها، چه تصمیماتی را در این زمینه در سر دارند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید