خانهاخبار
سامسونگ مشکل نمایشگر زد فلیپ ۵ را برطرف کرد

سامسونگ مشکل نمایشگر زد فلیپ ۵ را برطرف کرد

از آنجایی که صفحه نمایش خارجی گلکسی زد فلیپ ۵ با نسل قبلی خود متفاوت است، سامسونگ را مجبور کرده تا برخی تغییرات نرم‌افزاری را برای آن اعمال کند.
۶ شهریور ۱۴۰۲

صفحه نمایش بیرونی جدید در گلکسی زد فلیپ ۵ موسوم به «Flex Window»، بدون شک بزرگترین ارتقای زد فلیپ جدید سامسونگ است. با این حال عملکرد گسترده‌تر جدید آن موجب شده تا نیاز به برخی اصلاحات پیدا کند. سامسونگ این اصلاحات را امروز با آپدیت اپلیکیشن «Alwas On Display» مرتفع کرده است.

image

 

در اولین مورد، اگر از ساعت دیجیتال یا آنالوگ بر روی این نمایشگر استفاده می‌کنید، بروزرسانی امروز موجب می‌شود که حتی اگر در حال رومینگ هم باشید، ظاهر این ساعت تغییر نخواهد کرد. پیش‌تر گوشی گاهی اوقات سفارشی‌سازی‌های شما را ریست می‌کرد و مجبور بودید دوباره آنها را اعمال کنید.

مورد بعدی اینکه در شرایط خاصی هنگام استفاده از صفحه نمایش ثانویه، مشکل حافظه به وجود می‌آمد. این اشکال با آخرین نسخه برنامه نمایشگر همیشه روشن (نسخه 8.3.30.4) برطرف شده است. علاوه بر این، برنامه Good Luck در آخرین نسخه خود نیز که 2.2.04.66 است، شامل رفع باگ‌هایی شده است.

اگر تا به امروز نوتیفیکیشن آپدیت مذکور را دریافت نکرده‌اید، خودتان برنامه Galaxy Store را برای بروزرسانی‌های «Always On Display» و «Good Luck» بررسی کنید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید