خانهاخبار
صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا یک بروزرسانی مهم خواهد داشت

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا یک بروزرسانی مهم خواهد داشت

افشاگری برجسته به تازگی جزئیات فنی نمایشگر گوشی پرمیوم سامسونگ مانند رزولوشن تصویر، اندازه پنل و نرخ روشنایی آن را فاش کرده است.
۶ شهریور ۱۴۰۲

پرچمدار حال حاضر سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا به یکی از بهترین نمایشگر‌های بازار گوشی‌های هوشمند مجهز شده است که از وضوح و روشنایی بالایی بهره می‌برد. حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۴ را نیز با بهبودهای قابل توجهی در زمینه نمایشگر همراه کند.

image

 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا روشن‌تر از نسل قبلی خواهد بود که باعث بهبود چشمگیر تجربه کاربری می‌شود. در این رابطه، افشاگری برجسته به نام Ice Universe به تازگی مشخصات فنی اصلی نمایشگر پرچمدار پرمیوم سال ۲۰۲۴ سامسونگ را در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق گفته‌های این افشاگر، گلکسی اس ۲۴ اولترا از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ و نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ بهره خواهد برد. این نمایشگر باکیفیت همچنین قادر است به نرخ روشنایی حداکثری ۲۵۰۰ نیتی دست پیدا کند که در مقایسه با نمایشگر گلکسی اس ۲۳ اولترا (۱۷۵۰ نیت) حدود ۷۵۰ نیت بیشتر خواهد شد. در صورت صحت این موضوع، روشنایی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با نرخ روشنایی نمایشگر اوپو فایند X6 پرو یکسان خواهد بود.

image

اخیرا شایعه‌ای اذعان کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا به نسل جدید نمایشگر اختصاصی سامسونگ موسوم به M13 مجهز خواهد شد که در واقع نسل سیزدهم نمایشگر‌های اولد غول فناوری کره به شمار می‌رود. گفته شده که این پنل نازک‌تر از نمایشگر M12 خواهد بود و انرژی کمتری نیز مصرف خواهد کرد.

image

رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا

افشاگر Ice Universe همچنین رندری از گلکسی اس ۲۴ اولترا را به اشتراک گذاشته که طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ اولترا دیگر از نمایشگر خمیده استفاده نخواهد کرد و به طراحی نمایشگر تخت مشابه گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس روی خواهد آورد.

image

نمایشگر خمیده گلکسی اس ۲۳ اولترا

حدود هشت سال پیش، سامسونگ برای اولین بار از نمایشگر خمیده در گوشی گلکسی اس ۶ اج و گلکسی نوت اج استفاده کرد. از آن زمان تا به حال، پرچمدارهای سامسونگ با نمایشگر خمیده همراه بوده‌اند. در واقع، خمیدگی لبه‌های نمایشگر نشان‌دهنده پرمیوم بودن یک محصول محسوب می‌شود. البته انتظار می‌رود سری پرچمدار آیفون ۱۵ همچنان با طراحی نمایشگر تخت عرضه شوند. به طور کلی، نمایشگرهای تخت احساس راحتی بیشتری در دست دارند و محافظ صفحه نمایش بهتر روی آن‌ها قرار می‌گیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ایمان

۱۴۰۲/۶/۷
عشق بی رقیب من سامسونگ

احمد رضا مکتوبیان

۱۴۰۲/۶/۷
سامسونگ تو سری اس24 جدید هر مشکلی تو سری قبلی هست باید تو سری مشکلی پیش نیاد، صفحه نمایشگر جدید از سری قبلی بیشتر باشه، رم و حافظه بیشتر داشته باشه

پیشنهاد سردبیر