خانهاخبار
مدیران ارشد اپل پیج فیک اینستاگرام تیم کوک را فالو کرده بودند!

مدیران ارشد اپل پیج فیک اینستاگرام تیم کوک را فالو کرده بودند!

تیم کوک در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور ندارد و جالب اینجاست که این خبر همان‌قدری که برای شما جدید است، برای مدیران ارشد اپل هم جدید است!
۶ شهریور ۱۴۰۲

تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل از سال ۲۰۱۳ تا به حال، تنها دو اکانت در شبکه‌های اجتماعی توییتر و شبکه اجتماعی چینی Weibo داشته است. از آن جا که کسب و کار اپل در سال‌های جاری به صورت پلکانی با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای روبرو شده است، لذا اضافه شدن این اکانت‌ها آنچنان که باید و شاید دور از ذهن نیست.

از زمانی که ایلان ماسک اقدام به خرید پلتفرم توییتر کرد، اتفاقات غیر منتظره‌ای در این حوزه رو داد. تبدیل اپلیکیشن توییتر به یک سوپر اپلیکیشن مانند وی‌چت می‌توان اقدامی شایسته تقدیر به حساب آید، اما روند انجام این کار بسیار طولانی خواهد بود.

اقدامات ایلان ماسک باعث شده تا توییتر به یک اپلیکیشن متزلزل تبدیل شده و آقای تیم کوک، شخصی نیست که بتواند با این قضایا به آسانی کنار بیاید. لذا طبیعی است که او از حضور در اپلیکیشن X صرف نظر کرده و اینستاگرام را انتخاب کند.

ماه گذشته، شاهد به وجود آمدن اکانتی با نام کاربری tim.d.cook در اپلیکیشن اینستاگرام بودیم و در تاریخ ۲۰ آگوست، یک پست در مورد روز جهانی عکاسی به همراه دو تصویر گرفته شده با آيفون در این صفحه ظاهر شد. پست بعدی، به یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای که از کمپین اپل و طی همکاری با 3DPets ارائه شده بود، اختصاص پیدا کرد.

image

 

3DPets به کمک سنسور لایدار و دوربین TrueDepth کمک می‌کند تا اندام مصنوعی برای سگ‌ها ساخته شود. ارسال این پست تبلیغاتی ۳۰ ثانیه‌ای باعث شد تا عده زیادی از کاربران تصور کنند که با پیج اصلی تیم کوک روبرو هستند. همین موضوع باعث شد تا خانم لیسا جکسون و آقای الن دای، مدیران ارشد بخش محیط زیست و رابط کاربری انسانی کمپانی اپل این صفحه را فالو کنند!

با وجود این که حرف‌هایی در مورد فیک بودن این صفحه مطرح شده بود، اما سایر کارمندان کمپانی اپل نیز این پیج را فالو کردند. اما متأسفانه اینستاگرام این پیج را به دلیل فیک بودن حذف کرد! اگر به دنبال راهی برای ارتباط با تیم کوک هستید، می‌توانید نام کاربری tim_cook را در شبکه اجتماعی X جستجو کرده و از این طریق با مدیر عامل شرکت اپل در ارتباط باشید.

این اتفاقات باعث می‌شود تا مدارک و دلایل محکمی برای گرفتن تیک آبی تأیید هویت در شبکه‌های اجتماعی مختلف از افراد سرشناس خواسته شود تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم. ما می‌دانیم که ایلان ماسک به چه هدفی نسبت به پولی کردن پروسه تأیید هویت اقدام کرده است، اما این موضوع به هیچ عنوان نباید با دریافت هزینه همراه باشد!



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید