خانهاخبار
صفحه پشتیبانی گلکسی اس ۲۳ FE در وبسایت رسمی سامسونگ قرار گرفت

صفحه پشتیبانی گلکسی اس ۲۳ FE در وبسایت رسمی سامسونگ قرار گرفت

نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ احتمالا به زودی و در طی ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.
۶ شهریور ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، گلکسی اس ۲۳ FE موردانتظارترین گوشی سامسونگ به شمار می‌رود که تا چند ماه پیش عرضه آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. حالا اما به نظر می‌رسد تصمیم سامسونگ برای معرفی این گوشی قطعی شده و به زودی شاهد رونمایی از محصول جدید غول فناوری کره خواهیم بود.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، صفحه پشتیبانی گلکسی اس ۲۳ FE امروز در وبسایت رسمی شبعه قزاقستان سامسونگ قرار گرفت. مطابق انتظار، هیچکدام از مشخصات فنی این گوشی در وبسایت سامسونگ لیست نشده است. با این وجود، صفحه پشتیبانی میان‌رده  پرمیوم سامسونگ تایید می‌کند که این گوشی به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. گلکسی اس ۲۳ FE با شناسه مدل SM-S711B/DS در وبسایت سامسونگ ثبت شده است.

image

 

گلکسی اس ۲۳ FE اخیرا در پایگاه اطلاعاتی بلوتوث SIG قرار گرفت و موفق به ثبت این گواهی شد. در این راستا، محصول جدید سامسونگ از بلوتوث نسخه ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند. این گوشی قبلا نیز در گواهی WPC دیده شده بود.

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی اس ۲۳ FE در طی ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و سپس در اواخر سال جاری میلادی برای بازارهای مختلف عرضه می‌شود. سایر بازارها به احتمال زیاد نیز این گوشی را در اوایل سال ۲۰۲۴ دریافت خواهند کرد.

image

مشخصات فنی احتمالی گلکسی اس ۲۳ FE

محصول جدید سامسونگ به نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود که در خود دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را نیز جای می‌دهد. از سوی دیگر، پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابری خواهد بود.

برای بازارهای مختلف، گلکسی اس ۲۳ FE در دو نسخه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار خواهد شد. همراه با این دو سخت‌افزار، گوشی سامسونگ در حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. منبع تغذیه گلکسی اس ۲۳ FE باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۲۵ واتی باسیم و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. نرم‌افزار گوشی نیز اندروید ۱۳ برپایه One UI 5.1 خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (3 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

zohdimohammad903@gmail.com

۱۴۰۳/۱/۲۷
https://www.gsm.ir/mag/news/63841/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-23-fe-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%a8%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%8

zohdimohammad903@gmail.com

۱۴۰۳/۱/۲۷
D

امیر

۱۴۰۲/۶/۷
دوربین همین جوری جزیره ای باشد بهتر خواهد بود و اینکه در همه بازارهای جهانی باید با نسخه اسنپدراگون عرضه بشه تا سامسونگ بتواند دوباره اعتماد شو بدست بیارند، طوری که دیده می‌شود در آینده نه چندان دور سامسونگ در حال عقب افتادن از رقبا است، چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت و چهاز لحاظ نو آوری.
کافی است از صفحه نمایش m52 استفاده کنند چون با رنگ و لعاب و گرم است، در کنار گوریلا گلس ویکتوس، خیلی عالی میشه، در رابطه با اندازه باید بگم یکی از خوش دست ترین و شیک ترین گوشی سامسونگ همین اس ۲۳ معمولی است که متاسفانه ظرفیت باتری کمتر دارد که میشه باتری رو روی این جبران کرد. و صفحه نمایش هم مثل نسل های قدیمی اس ۳ یا مثلا اس ۴ پر زرق و برق نیست که یگانه عقب افتادگی شدید را نشان می دهد،
حالا مثلا جای تاسف است که گوشی های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ اندازه گوشی های ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ هم رنگ و لعاب نداره.

پیشنهاد سردبیر