خانهاخبار
مشخصات کلیدی سونی اکسپریا ۵ مارک ۵ افشا شد!

مشخصات کلیدی سونی اکسپریا ۵ مارک ۵ افشا شد!

اکسپریا ۵ جدید که برادر کوچک‌تر سری اکسپریا ۱ به حساب می‌آید، قرار است ۱۰ شهریور ماه معرفی شود و حالا بنچمارک و برخی مشخصات فنی آن لو رفته است.
۴ شهریور ۱۴۰۲

همانطور که در خبرها داشتیم، سونی دیروز اعلام کرد که اکسپریا  ۵ مارک ۵ را در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) رونمایی خواهد کرد. این شرکت هنوز صحبتی از هیچکدام از ویژگی‌های گوشی هوشمند جدید خود نکرده است، اما یک دستگاه سونی با کد مدل «XQ-DE54» به تازگی در گیگ بنچ ظاهرا شده است که احتمال زیادی می‌رود اکسپریا ۵ مارک ۵ باشد و در اطلاعات ارائه شده می‌توان برخی مشخصان کیلدی آن را دریافت.

image

 

در این جدول آمده که XQ-DE54 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که یک رم ۸ گیگابایتی آن را همراهی می‌کند. از طرفی قرار است این محصول با اندروید ۱۳ راهی بازار شود. با این حال ممکن است گزینه‌های بیشتری برای رم وجود داشته باشد که البته هنوز تایید نشده‌اند.

این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک بنچ به ترتیب امتیازهای ۲۰۰۴ و ۵۰۵۹ را کسب کرده است که با امتیاز برخی دیگر از گوشی‌های همرده با همین چیپست در تست گیک بنچ مطابقت دارد.

تا زمان رونمایی از این محصول چند روز باقی مانده و ما منتظر جزئیات بیشتر در مورد اکسپریا ۵ مارک ۵ از شرکت سونی هستیم که به محض اطلاع از آن، در جی اس ام آن را منعکس خواهیم کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید