خانهاخبار
ویوو پد ایر معرفی شد: نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برای تبلت مقرون به صرفه!

ویوو پد ایر معرفی شد: نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برای تبلت مقرون به صرفه!

ویوو امروز از تبلت مقرون به صرفه خود رونمایی کرد که از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد.
۴ شهریور ۱۴۰۲

در آوریل سال جاری میلادی، ویوو از تبلت پرمیوم خود به نام ویوو پد ۲ رونمایی کرد که از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ و نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی بهره می‌برد. حالا اما امروز این برند چینی از نسخه مقرون به صرفه این تبلت به نام ویوو پد ایر پرده‌برداری کرد که در عین بهره‌گیری از برچسب قیمتی مناسب از مشخصات فنی قابل توجهی برخوردار است.

image

ویوو پد ایر از نمایشگر ۱۱٫۵ اینچی IPS ال‌سی‌دی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر ۱۸۴۰ در ۲۸۰۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پنل از نسبت تصویر ۳:۲ برخوردار است و در خود دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را جای داده است. پنل پشتی دستگاه نیز میزبان دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است که در ماژول دوربین دایره‌ای شکل جای گرفته است.

قلب تپنده ویوو پد ایر تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با باتری ۴۴ واتی تامین می‌شود. تبلت جدید ویوو در دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

ویوو پد ایر با اندروید ۱۳ برپایه OriginOS 3 عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود به آخرین نسخه اندروید نیز بروزرسانی شود. خوشبختانه برای انجام تسک‌های تولید محتوا مانند طراحی و نوت‌برداری، ویوو پد ایر با قلم هوشمند vivo Pencil2 سازگار است. البته باید خاطرنشان کرد که این قلم به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید.

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو پد ایر در کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۷۹۹ یوآن (۲۴۷ دلار) عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی این تبلت با قیمت ۲۵۹۹ یوآن (۳۵۷ دلار) روانه بازار می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید