خانهاخبار
گواهی بلوتوث عرضه گلکسی اس ۲۳ FE را به طور غیر مستقیم تایید کرد!

گواهی بلوتوث عرضه گلکسی اس ۲۳ FE را به طور غیر مستقیم تایید کرد!

یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سامسونگ امروز در گواهی بلوتوث قرار گرفت و به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد.
۳ شهریور ۱۴۰۲

سامسونگ در ماه فوریه از سه پرچمدار حال حاضر خود یعنی گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا رونمایی کرد و حالا همه کاربران منتظرند تا نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ یعنی گلکسی اس ۲۳ FE نیز معرفی و روانه بازار شود. در این راستا، شایعات ادعا کرده‌اند که جدیدترین مدل سری FE در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

حالا در حالی که سامسونگ هنوز هیچ اشاره رسمی به زمان رونمایی از گلکسی اس ۲۳ FE نکرده است، این گوشی امروز در گواهی بلوتوث SIG قرار گرفت و یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد.

در این گواهی، شش نسخه مختلف از گلکسی اس ۲۳ FE ثبت شده که شامل مدل دو سیم‌کارت آن نیز می‌شود. به علاوه، گواهی بلوتوث تایید می‌کند که گلکسی اس ۲۳ FE از بلوتوث نسخه ۵٫۳ پشتیبانی خواهد کرد. جز این مورد، هیچکدام از مشخصات فنی محصول جدید سامسونگ در این گواهی ذکر نشده است.

رندرهای فاش شده نشان داده‌اند که گلکسی اس ۲۳ FE با طراحی مشابه گلکسی A54 روانه بازار خواهد شد. این گوشی همچنین اخیرا با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در گواهی گیک‌بنچ قرار گرفت. البته به نظر می‌رسد برای بازار آمریکای شمالی، گلکسی اس ۲۳ FE به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد شد.

براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۳ FE از نمایشگر داینامیک امولد ۶٫۴ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین خواهد شد. شایعه شده که گلکسی اس ۲۳ FE در دو کانفیگ رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. سیستم دوربین پشتی میان‌رده پرمیوم سامسونگ شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. پنل جلویی نیز میزبان دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید