خانهاخبار
با بنفش و طلایی در آیفون ۱۵ پرو خداحافظی کنید!

با بنفش و طلایی در آیفون ۱۵ پرو خداحافظی کنید!

پس از سال‌ها قرار است رنگ طلایی از سری پرو حذف شود و اپل قصد دارد دو رنگ جدید را جایگزین این رنگ‌ها کند.
۳ شهریور ۱۴۰۲

انتظار می‌رود مدل های آیفون ۱۵ پرو برای اولین بار به جای بدنه فولاد ضد زنگ، از جنس تیتانیوم استفاده کنند و طبق گزارش امروز، اپل با تغییر این جنس ظاهرا قصد دارد بر روی رنگ‌های جدیدی هم تمرکز کند.

image

 

در ماه جولای (تیر) بود که افشاگر معروف «Unknownz21» اعلام کرد اپل قصد دارد تا یک رنگ آبی تیره جدید را برای آیفون ۱۵ پرو به کار برد و در همان برهه زمانی صحبت از آزمایش اپل بر روی یک رنگ جدید دیگر که بود که گفته می‌شد نقره خاکستری یا مشکی فضایی است. حالا امروز 9to5Mac اعدای قبلی افشاگر معروف را تکرار کرده که اپل رنگ آبی تیره جدیدی را معرفی خواهد کرد که قرار است به رنگ‌های نقره‌ای، مشکی فضایی و یک رنگ جدید طبیعی خود تیتانیوم بپیوندد.

image

 

در خبر امروز ادعا شده که رنگ قرمز تیره‌ای خود 9to5Mac آن را برای آیفون ۱۵ پرو گزارش کرده بود، نادرست است و اپل فقط گزینه‌های رنگ مذکور را ارائه خواهد کرد. اپل همچنین قصد ندارد آیفون ۱۵ پرو یا ۱۵ پرو مکس را با رنگ طلایی در سال جاری میلادی به فروش رساند.

رنگ طلایی از دیر باز یکی از رنگ‌هایی است که اپل برای آیفون‌های سری پرو به کار می‌برد، زیرا محبوبیت این رنگ به خصوص در مکان‌هایی مانند چین زیاد بود.

از طرفی طبق گفته 9to5Mac مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ هم در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی عرضه می‌شوند که پیش‌تر هم خبر آن را منتشر کرده بودیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید