خانهاخبار
موتو G54 در تاریخ ۱۴ شهریور معرفی می‌شود

موتو G54 در تاریخ ۱۴ شهریور معرفی می‌شود

موتورولا با انتشار تیزری از زمان رونمایی میان‌رده موردانتظار خود پرده برداشت.
۳ شهریور ۱۴۰۲

موتورولا دیروز به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) از یک گوشی میان‌رده پرمیوم به نام موتو G84 رونمایی خواهد کرد. حالا اما این برند زمان رونمایی برادر کوچک‌تر موتو G84 یعنی موتو G54‌ را نیز تایید کرد تا در طی تنها چهار روز شاهد معرفی دو میان‌رده مختلف از سوی موتورولا باشیم.

image

برند موتورولا امروز با انتشاری تیزری در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که موتو G54 در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) معرفی خواهد شد. متاسفانه موتورولا به هیچکدام از مشخصات فنی میان‌رده موردانتظار خود اشاره نکرد ولی همزمان با اعلام این خبر، موتو G54 در گواهی TENAA قرار گرفت و طراحی رسمی آن تایید شد.

موتو G54 اخیرا در رندرهای باکیفیتی دیده شده بود و حالا تصاویری که در گواهی TENAA ثبت شده‌اند نیز طراحی مشابه این گوشی را نشان می‌دهند. در این راستا، میان‌رده موتورولا در پنل پشتی خود میزبان دوربین دوگانه خواهد بود که در ماژول مستطیلی‌شکل قرار گرفته‌اند. به علاوه، ظاهرا سنسور اثرانگشت نیز با دکمه پاور ادغام خواهد شد که نشان می‌دهد این گوشی همچنان با پنل ال‌سی‌دی عرضه خواهد شد.

تصاویر موتو G54 در گواهی TENAA

لیست TENAA تایید می‌کند که موتو G54 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی موتو G54 می‌توان حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی نسل قبلی موتو G53 در دسامبر سال ۲۰۲۲ برای بازار چین معرفی شد و بعد از حدودا دو ماه برای بازارهای جهانی عرضه شد. اگر موتورولا استراتژی مشابه‌ای را برای موتو G54 پیاده‌سازی کند، انتظار می‌رود این گوشی در ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید