خانهاخبار
ریلمی رسما طراحی جی تی ۵ را لو داد!

ریلمی رسما طراحی جی تی ۵ را لو داد!

تیزرهای جدیدی که خود شرکت ریلمی امروز منتشر کرده، اطلاعات زیادی را در موارد مختلف از این گوشی به ما می‌دهد.
۳ شهریور ۱۴۰۲

ریلمی جی تی ۵ که قرار است در ۲۸ آگوست (۶ شهریور) وارد بازار باشد، گوشی جدید مورد انتظار شرکت ریلمی است که امروز این شرکت طراحی آن را به طور رسمی فاش کرد. این گوشی دارای سه دوربین و یک فلش ال ای دی در پشت خواهد بود، اما این بار جای آن تغییر می‌کند، یعنی چیزی مشابه آنچه گوگل در چند نسل گذشته گوشی‌های پیسکل خود پیاده‌سازی کرده است.

تیزرهای ریلمی همچنین باتری ۵۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی را با شارژ ۲۴۰ واتی و تراشه مدیریت انرژی SuperVOOC S را تایید می‌کنند که از سلول‌های باتری مراقبت می‌کنند.

image

 

طراحی ماژول دوربین جی تی ۵ با دایره‌های دوگانه برای دوربین‌ها ما را به یاد ریلمی  جی تی ۳ می‌اندازد. با این حال مستطیل ال ای دی اکنون به صورت عمودی قرار گرفته است و بر روی آن عبارت «Snapdragon 8 Gen 2» و «SuperVOOC» و «NFC» به چشم می‌خورد که ویژگی‌های مرتبط با آن هستند که ظاهرا ریلمی قصد پررنگ نشان آنها را داشته است.

مدیر عامل ریلمی گفته که ظاهر جدید این محصول با فناوری منحصر به فرد شیشه آن در صنعت موبایل، آن را به بهترین گوشی هوشمند در تاریخ این برند تبدیل خواهد کرد.

این گوشی هوشمند همچنین دارای یک تراشه نمایشگر جداگانه برای عملکرد بصری بهینه و افزایش نرخ تازه‌سازی است. ریلمی جی تی ۵ دارای یک گزینه حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی است که رم ۲۴ گیگابایتی آن را همراهی خواهد کرد. لازم به ذکر است که در اواخر امسال نیز باید منتظر ریلمی جی تی ۵ پرو باشیم مشخصاتی حتی بالاتر از این گوشی دارد که فعلا فقط می‌توان حدس زد از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید