خانهاخبار
اولین تصویر واقعی شیائومی 13T پرو فاش شد

اولین تصویر واقعی شیائومی 13T پرو فاش شد

در فاصله تنها چند روز مانده به رونمایی از سری شیائومی 13T، نسخه پرو این سری پرچمدار در تصاویر واقعی دیده شد.
۳ شهریور ۱۴۰۲

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، شیائومی قرار است به زودی از سری پرچمدار جدید خود به نام سری شیائومی 13T رونمایی کند. حالا در  فاصله تنها چند روز مانده به رونمایی رسمی از این سری پرچمدار، نسخه پرو سری در یک گواهی ثبت و تصاویر واقعی آن فاش شد.

تا به امروز، شیائومی 13T پرو در گواهی مختلفی مانند TDRA و SIRIM ثبت شده و حالا امروز نیز نوبت به گواهی چینی NCC رسیده است. در پایگاه اطلاعاتی این گواهی، تصاویر واقعی شیائومی 13T پرو به اشتراک گذاشته شده است که طراحی کامل آن را نشان می‌دهند. در پنل پشتی گوشی جدید شیائومی ماژول مستطیلی‌شکل دوربین قرار دارد که طراحی آن یادآور ظاهر شیائومی ۱۳ پرو است. به علاوه، در بخش پایین بدنه درگاه USB-C و دریچه اسپیکر قرار دارد. در پنل جلویی نیز شاهد نمایشگر حفره‌دار هستیم.

image

تصاویر واقعی شیائومی 13T پرو بار دیگر تایید می‌کنند که این گوشی به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 اولترا که چندی پیش برای کشور چین معرفی شد روانه بازارهای جهانی می‌شود. در واقع، هیچ تفاوت ظاهری بین شیائومی 13T پرو و ردمی K60 اولترا وجود ندارد و هر دو دستگاه از طراحی مشابه برخوردار هستند.

براساس گزارش٬های قبلی،‌ شیائومی 13T پرو به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته یک کانفیگ رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۱ ترابایتی از این گوشی نیز عرضه خواهد شد. برای تجربه بصری غنی، شیائومی 13T پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد.

image

سیستم دوربین شیائومی 13T پرو شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که منبع تغذیه شیائومی 13T پرو باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان اندروید ۱۳ و گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 را نام برد. سری شیائومی 13T احتمالا در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید