خانهاخبار
زمان عرضه بروزرسانی Nothing OS 2.0 برای ناتینگ فون ۱ مشخص شد

زمان عرضه بروزرسانی Nothing OS 2.0 برای ناتینگ فون ۱ مشخص شد

ناتینگ امروز تایید کرد که بروزرسانی Nothing OS 2.0 هفته آینده برای ناتینگ فون ۱ ارائه خواهد شد.
۱ شهریور ۱۴۰۲

ماه گذشته، برند ناتینگ همراه با معرفی از نسل جدید گوشی خود یعنی ناتینگ فون ۲ از رابط کاربری Nothing OS 2.0 نیز رونمایی کرد. در مقایسه با Nothing OS 1.0، رابط کاربری جدید این برند با بهبودهای فراوانی همراه شده است. در این راستا، ناتینگ اخیرا تایید کرد که Nothing OS 2.0 به زودی برای ناتینگ فون ۱ نیز عرضه خواهد شد.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، زمان عرضه این بروزرسانی برای ناتینگ فون ۱ مشخص شد. ناتینگ در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) رسما تایید کرد که بروزرسانی Nothing OS 2.0 هفته آینده برای ناتینگ فون ۱ عرضه خواهد شد. متاسفانه این برند زمان دقیق عرضه این بروزرسانی را اعلام نکرد ولی انتظار می‌رود Nothing OS 2.0 در طی روزهای آتی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

image

شایان ذکر است که بروزرسانی Nothing OS 2.0 با قابلیت‌های مختلفی مانند آیکن‌های مونوکروم برای اپلیکیشن‌ها، ویجت‌های جدید، ویژگی‌های شخصی‌سازی متنوع برای صفحه قفل و قابلیت قفل کردن اپلیکیشن‌ها به صورت جداگانه اشاره کرد.

بروزرسانی Nothing OS 2.0 در حالی عرضه می‌شود که نسخه پایدار اندروید ۱۴ نیز به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. البته نباید فراموش کنیم که نسخه پایدار اندروید ۱۳ پس از شش ماه برای ناتینگ فون ۱ عرضه شد. در این راستا، احتمال دارد اندروید ۱۴ نیز با فاصله زمانی زیاد برای دو گوشی ناتینگ فون ۱ و فون ۲ عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید