خانهاخبار
قابلیت Repost به اپلیکیشن Threads اضافه شد

قابلیت Repost به اپلیکیشن Threads اضافه شد

متا به تازگی قابلیت Repost را به شبکه اجتماعی تردز اضافه کرده است که قابلیت به اشتراک‌گذاری پست‌های سایرین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۱ شهریور ۱۴۰۲

شرکت متا از امکان جدیدی با نام Reposts برای اپلیکیشن تردز رونمایی کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های منتشر شده توسط دوستان‌شان را در صفحه خودشان منتشر کنند و به این ترتیب این موارد را با دوستان مشترک‌شان هم به اشتراک بگذارند. این ویژگی به صورت عمومی در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

متا همچنین یک تب جدید با نام Reposts را به قسمت پروفایل کاربران اضافه کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید پست‌های ری‌پست شده خود و دوستان‌تان را به آسانی مشاهده کنید.

آقای Adam Mosseri مدیر عامل اینستاگرام به تازگی چنین گفته است:

دو آپدیت کوچک برای اپلیکیشن Threads: اضافه شدن تب Reposts به قسمت پروفایل برای مشاهده موارد ری‌پست شده. اضافه شدن موارد ری‌پست شده به فید کاربران.

image

 

نحوه عملکرد مطالب ری‌پست شده در اپلیکیشن Threads کاملا به پلتفرم X (توییتر سابق) شباهت دارد. برای ری‌پست کردن محتوا کافی است روی دکمه repost که زیر هر پست قابل مشاهده است،‌ ضربه بزنید. به این ترتیب محتوای مربوطه به تب Reposts پروفایل شما اضافه می‌شود.

اضافه کردن قابلیت Reposts یکی از عوامل جذب مجدد کاربران و کشاندن آن‌ها به سمت اپلیکیشن Threads است. با آسان شدن امکان انتشار محتوای تولید شده توسط دیگران در فید خودتان و ری‌پست کردن آن‌ها، مسلما کاربران استقبال بیشتری از این شبکه اجتماعی به عمل خواهند آورد و باعث می‌شود تا زمان بیشتری را در آن سپری کنند.

اپلیکیشن Threads هنوز در اوایل مسیر خود به سر برده و راه طولانی و سختی برای عرض اندام در این حوزه پیش روی دارد. نبود نسخه وب، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این پلتفرم به حساب می‌آید که طبق گزارش‌ها و صحبت‌های جدید، ظاهرا طی هفته آينده باید منتظر ارائه آن باشیم. به این ترتیب کاربران می‌توانند دسترسی بیشتر و راحت‌تری به اکانت خود داشته و تلفن‌های همراه خود را برای استفاده از Threads کنار بگذارند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییراه طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید