خانهاخبار
افشاگر معروف ۵ رنگ را برای آیفون ۱۵ گزارش کرد

افشاگر معروف ۵ رنگ را برای آیفون ۱۵ گزارش کرد

شاید رنگ صورتی که اخیرا برای آیفون ۱۵ شایعه شده، در واقع رنگی شبیه به آن باشد.
۱ شهریور ۱۴۰۲

در حالی که شایعات در خصوص رنگ آیفون ۱۵ روز به روز بیشتر می‌شود، امروز افشاگر معروف پا را فراتر گذاشته و به طور دقیق به این رنگ‌ها اشاره کرده است.

image

 

به گفته «Unknownz21» که تاکنون بارها اطلاعات گسترده‌ای از آیفون‌های اپل را به درستی افشا کرده، حداقل ۶ رنگ برای آیفون ۱۵ آزمایش شده است:

  1. صورتی
  2. رز گلد
  3. طلایی
  4. سبز
  5. آبی
  6. زرد

دیروز در خبرها داشتیم که به نظر می‌رسد اپل قصد دارد برای اولین بار، آیفون‌های امسال خود را به همراه کابل بافته شده عرضه کند که مقاوم‌تر از کایل‌های فعلی است.

تا به امروز همه مدل های آیفون بدون در نظر گرفتن رنگ آنها، به همراه یک کابل سفید رنگ ارایه می‌شدند؛ اما تصاویر افشا شده دیروز نشان داد که اپل نه تنها قصد دارد کابل‌های مقاوم‌تری را برای آیفون ۱۵ عرضه کند، بلکه کابل‌هایی با رنگ خود این گوشی‌ها را برای سری آیفون ۱۵ در نظر گرفته است. این رویکرد آشنا است و پیش‌تر در کابل‌های ارایه شده برای مک بوک ایر و مک یوک پرو نیز چنین کابل‌هایی را به همراه مگ سیف نسل ۳ دیده بودیم. بنابراین با انتقال اپل از لایتنینگ به USB-C، چنین موضوعی کاملا محتمل است.

image

آیفون XR در رنگ مرجانی

یکی از کابل‌هایی که دیروز دیدیم، رنگی داشت که در تصویر به خوبی واضح نبود که صورتی است یا یک سایه مرجانی دارد. این ممکن است اشاره‌هایی به آیفون ۱۵ نارنجی باشد که امروز در جایی دیگر توسط Unknownz21 نیز مطرح شده است. اپل نسخه Coral آیفون XR را در سال ۲۰۱۸ عرضه کرد، بنابراین سابقه‌ای برای ارایه چنین رنگی در گذشته دارد.

گزارش دیگری در ماه فوریه (بهمن ۱۴۰۱) داشیتیم که ادعا می‌کرد آیفون ۱۵ گزینه‌های رنگ صورتی و آبی خواهد داشت. در مورد رنگ آبی که هنوز هم احتمال دارد آن را ببینیم، اما رنگ صورتی مطرح شده ممکن است در واقع مرجانی باشد.

سایه‌های کابل‌های USB-C بافته شده با چندین گزینه رنگی که افشا شده، با چنین رنگ می‌تواند مطابقت داشته باشد. در مجموع این احتمال وجود دارد که رنگ‌های نهایی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس به شرح زیر عرضه شود:

  •  مشکی نیمه شب
  • سفید
  • زرد
  • آبی
  • نارنجی یا مرجانی

در سال‌های اخیر روالی که از اپل دیده ایم به این صورت بوده که آیفون‌های جدیدش را ابتدا با ۵ رنگ عرضه کرده وسپس در بهار از رنگ‌های جدیدی برای همان مدل‌ها رونمایی کرده است. بنابراین ممکن است امسال هم همین رویه را در پیش گیرد.

نکته قابل توجه در گزارش‌های امسال این است که هیچ گزارشی به رنگ همیشگی قرمز یا همان Product (Red) اشاره نکرده است؛ اما این موضوع به معنی این نیست که شاید اصلا این رنگ را در آیفون ۱۵ نبینیم، بلکه اپل احتمالا در عرضه اولیه این را مد نظر نداشته باشد و در بهار آن را به گزینه‌های رنگی جدید اضافه کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید