خانهاخبار
Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای پلی استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد

شرکت کونامی به تازگی اعلام کرده که بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن ۴ نیز منتشر می‌شود.
۳۱ مرداد ۱۴۰۲

شرکت کونامی به تازگی اعلام کرده که بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol .1 برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن ۴ نیز عرضه خواهد شد. این عنوان که در واقع کلکسیونی از نسخه‌های ریمستر شده بازی‌های Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater است؛ چندی پیش برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و پی سی معرفی شد.

image

 

به گفته کونامی، عده زیادی از کاربران تقاضای عرضه این عنوان برای کنسول محبوب پلی استیشن ۴ را داشته‌اند و به همین دلیل، آنها تصمیم گرفتند تا نسخه‌ای دیجیتال از Metal Gear Solid: Master Collection Vol .1 را برای این پلتفرم منتشر کنند. کاربران کنسول‌های نسل نهمی امکان خرید نسخه فیزیکی و دیجیتال این کلکسیون از بازی‌های ریمستر شده را خواهند داشت.

این بازی قرار است تا در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برای کنسول‌های نسل نهمی و پی سی منتشر شود؛ اما کونامی هنوز زمان عرضه نسخه پلی استیشن ۴ آن را تایید نکرده است. در بررسی‌های اولیه، گزارش داده شده که این بازی روی برخی از پلتفرم‌ها با رزولوشن 720p اجرا شده و روی کنسول نینتندو سوییچ نیز فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. سری متال گیر سالید که توسط «هیدئو کوجیما» ساخته شده است؛ یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین فرنچایز‌های قدیمی گیمینگ بوده و نخستین بازی‌ها در ژانر مخفی‌کاری به حساب می‌آیند.

image

 

آقای «کوجیما» پیش از انتشار بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain کونامی را ترک کرد و متاسفانه دیگر نقشی در این سری ندارد. کونامی مدتی پیش نسخه‌ای بازسازی شده از عنوان سوم این سری را نیز معرفی کرد که Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نام دارد. با استناد به شایعات، این شرکت در آینده بخش دوم این کلکسیون را نیز عرضه کرده که شامل عناوین Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots، Metal Gear Solid: Peace Walker و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می‌شود.

image

 

درباره عرضه Metal Gear Solid: Master Collection Vol .1 برای کنسول محبوب پلی استیشن ۴ چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران قدیمی سری متال گیر و سایر بازی‌های «هیدئو کوجیما» هستید یا تا به حال آثار وی را تجربه نکرده‌اید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید