خانهاخبار
منتظر نسخه ارزان گلکسی زد فولد و زد فلیپ باشید!

منتظر نسخه ارزان گلکسی زد فولد و زد فلیپ باشید!

سامسونگ ظاهرا درنظر دارد که سال آینده میلادی نسخه FE خانواده گوشی‌های تاشو Z را توسعه دهد.
۳۱ مرداد ۱۴۰۲

با توجه به رشد روز افزون بازار گوشی‌های تاشو، تولیدکنندگان به دنبال راهی هستند که با کاهش قیمت این محصولات خاص توجه طیف بیشتری از کاربران را به سوی خود جلب کنند. موتورولا امسال با عرضه گوشی موتو ریزر ۴۰ اولین قدم را برای تحقق این هدف بزرگ برداشت. حالا اما به نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد در سال آینده میلادی استراتژی مشابه‌ای را پیاده‌سازی کند.

در حال حاضر، سامسونگ هر ساله نسخه‌های جدید دو گوشی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد را معرفی می‌کند. در این رابطه، غول فناوری کره اخیرا گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را روانه بازار کرد.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus ادعا کرده که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ و پس از معرفی گلکسی زد فولد ۶ / زد فلیپ ۶، به دنبال توسعه نسخه FE این دو گوشی تاشو خواهد رفت. البته این گزارش لزوما تایید نمی‌کند که نسخه FE گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در سال آینده معرفی خواهد شد و تنها نشان می‌دهد که غول فناوری کره در فکر عرضه نسخه‌ ارزان‌قیمت محصولات تاشو خود است.

این افشاگر در انتهای گزارش خود اذعان داشته که سامسونگ با عرضه گلکسی اس ۲۳ FE توجه بیشتری به خانواده محصولات FE خواهد داشت. در این راستا، انتظار می‌رود در طی سال‌های پیش رو شاهد عرضه مدل‌های بیشتری از سری FE باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید