خانهاخبار
بازار گوشی‌های تاشو چین در اختیار هواوی است!

بازار گوشی‌های تاشو چین در اختیار هواوی است!

هواوی موفق شده که به لطف فروش بسیار موفق میت X3 حدود ۵۰ درصد از سهم بازار گوشی‌های تاشو چین در نیمه اول سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص دهد.
۳۱ مرداد ۱۴۰۲

یک گزارش آماری جدید از بازار چین نشان می‌دهد که هواوی در حال حاضر پرفروش‌ترین برند گوشی‌های تاشو در این کشور است. در این راستا، هواوی موفق شده که در نیمه اول سال جاری میلادی حدود ۵۰ درصد از بازار گوشی‌های تاشو چین را به خود اختصاص دهد. آمار فروش موفق این برند در حالی ثبت شده است که به دلیل تحریم‌های ایالات متحده هواوی نمی‌تواند از فناوری 5G در گوشی‌های خود استفاده کند.

در چند وقت اخیر، شایعاتی منتشر شد مبنی براین که هواوی قصد عرضه یک نسخه 5G از گوشی تاشو خود یعنی میت X3 را دارد. البته غول فناوری چینی هنوز این شایعات را تایید نکرده و نمی‌توان به طور دقیق درباره درستی ادعا‌های مطرح‌شده اظهار نظر کرد.

image

شایان ذکر است که قرارگیری هواوی در صدر لیست برندهای پرفروش بسیار قابل توجه است چرا که رقبای قدرتمندی در بازار چین وجود دارند که محصولات تاشو بیشتری را روانه بازار کرده‌اند. در حال حاضر، برندهای مختلفی مانند سامسونگ، آنر، شیائومی، ویوو و اوپو گوشی‌های تاشو متنوعی را در اختیار کاربران چینی قرار داده‌اند که رقابت در بازار این کشور را داغ‌تر از قبل کرده است.

بعد از هواوی، برند اوپو در رده دوم لیست پرفروش‌ترین برندهای گوشی‌های تاشو بازار چین جای گرفته است. سامسونگ نیز با اختلاف جزئی در رده سوم قرار گرفته است. این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که غول فناوری کره اخیرا از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ رونمایی کرده و انتظار می‌رفت که شاهد رشد فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ باشیم. از دیگر برندهای حاضر در این لیست می‌توان به موتورولا، شیائومی، آنر و ویوو اشاره کرد.

به طور کلی، گزارش شده که بازار گوشی‌های تاشو چین در مقایسه با نسل قبلی حدود ۷۲ درصد رشد داشته است که خبر از آینده روشن این محصولات خاص در بازار چین می‌دهد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید