خانهاخبار
آيفون ۱۵ پرو مکس با تأخیر نسبتا زیاد روانه بازار می‌شود

آيفون ۱۵ پرو مکس با تأخیر نسبتا زیاد روانه بازار می‌شود

به نظر می‌رسد دوربین زوم بهتر پاشنه آشیل آیفون ۱۵ پرو مکس در عرضه شده و قرار است این گوشی به خاطر دیر حاضر شدن دوربین‌های زوم، دیرتر به بازار عرضه شود.
۳۱ مرداد ۱۴۰۲

از آن جا که کمپانی موفق نشده تا تمامی نیازهای اپل در حوزه سنسور پریسکوپ را رفع و رجوع کند، لذا باید انتظار تأخیر در عرضه آيفون ۱۵ پرو مکس، دست کم به مدت یک ماه را داشته باشیم.

در ماه سپتامبر، رویداد معرفی خانواده آيفون ۱۵ به صورت رسمی از سوی اپل برگزار خواهد شد؛ اما متأسفانه به دلیل عدم تأمین به موقع سنسور پریسکوپ، مدل پرچمدار این خانواده با نام iPhone 15 Pro Max با تأخیر نسبتا چشمگیر روانه بازار می‌شود.

طبق گزارش 9to5Mac و به نقل از یک تحلیلگر ناشناخته، کمپانی سونی تا موعد مقرر شده نمی‌تواند سنسورهای پریسکوپ را به میزان نیاز به دست کمپانی اصلی تولید کننده آيفون‌ها برساند و به این ترتیب، عرضه آیفون ۱۵ پرو مکس تا ماه اکتبر با تعویق روبرو خواهد شد. بد نیست بدانید که این قطعه سخت‌افزاری،‌تنها به مدل پرو مکس متعلق خواهد بود و به این ترتیب، سایر مدل‌ها ظاهرا طبق برنامه زمان‌بندی شده عرضه می‌شوند.

image

 

البته این موضوع تازگی نداشته و ظرف یک ماه گذشته، یک تحلیلگر دیگر نیز در مورد تأخیر در زمان عرضه آيفون‌های جدید گزارش داده بود. البته از زمان همه‌گیر شدن ویروس کرونا، عرضه آیفون‌ها با تأخیر همراه بوده و این داستان از آن زمان تا به حال هر سال تکرار شده است.

این اولین باری است که چنین خبری در حوزه همکاری آیفون ۱۵ پرو مکس و سونی منتشر می‌شود. یکی از بانک‌های آمریکایی هم چندی پیش بدون اشاره به هیچ مدلی، اعلام کرده بود که سری آيفون ۱۵ با تأخیر روانه بازار خواهد شد و این در حالی است که آقای Jeff Pu، از آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در این زمینه نام برده بود.

اپل هنوز اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از آيفون‌های ۲۰۲۳ در اختیار رسانه‌های خبری نگذاشته است، اما شک و شبهاتی در مورد تاریخ ۱۲ سپتامبر (مصادف با ۲۱ شهریور ماه) وجود دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که موعد رسمی این رویداد چه زمانی خواهد بود و آيفون‌های جدید و اپل واچ سری ۹، چه زمانی در نهایت جمال خود را به دنیای تکنولوژی نشان خواهند داد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید