خانهاخبار
حجم باتری گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس احتمالا افزایش پیدا خواهد کرد

حجم باتری گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس احتمالا افزایش پیدا خواهد کرد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد پس از دو نسل حجم باتری نسخه‌های استاندارد و پلاس سری پرچمدار موردانتظار خود را افزایش دهد.
۳۱ مرداد ۱۴۰۲

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ تصمیم عجیبی گرفت و حجم باتری گلکسی اس ۲۲ را به میزان ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش داد در حالی که گلکسی اس ۲۱ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار شده بود. در این راستا، این گوشی با مشکل عمر پایین باتری مواجه شد و کاربران زیادی از حجم پایین باتری گلکسی اس ۲۲ شکایت کردند.

در واکنش به این انتقادات، سامسونگ حجم باتری سری گلکسی اس ۲۳ را به مقدار جزئی افزایش داد ولی باتری این سری پرچمدار همچنان در مقایسه با سری گلکسی اس ۲۱ از حجم کمتری برخوردار است.

image

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ سرانجام قصد دارد ظرفیت باتری سری گلکسی اس ۲۴ را به میزان چشمگیری افزایش دهد. وبسایت Galaxy Club به تازگی ادعا کرده که گلکسی اس ۲۴ به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز احتمالا از باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد که در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ پلاس، حدود ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت بیشتر شده است.

شایان ذکر است در صورت صحت این گزارش، گلکسی اس ۲۴ پلاس از حجیم‌ترین باتری بین مدل‌های پلاس تاریخ سری گلکسی اس بهره‌مند خواهد شد. این رکورد در حال حاضر در اختیار گلکسی اس ۲۱ پلاس با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز به مانند نسل قبلی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. البته نباید فراموش کنیم که به لطف تراشه بهینه اسنپدراگون ۸ نسل سه، عمر باتری سری گلکسی اس ۲۴ بهبود قابل توجهی خواهد داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید