خانهاخبار
زبان طراحی نسخه Caviar آیفون ۱۵ پرو، زد فلیپ ۵ و اپل واچ سری ۹ مشخص شد

زبان طراحی نسخه Caviar آیفون ۱۵ پرو، زد فلیپ ۵ و اپل واچ سری ۹ مشخص شد

آیفون ۱۵ پرو هنوز معرفی نشده اما برند روسی Caviar طراحی نسخه لوکسی که از آن عرضه می‌کند را منتشر کرده است!
۳۰ مرداد ۱۴۰۲

شرکت Caviar که در حوزه طراحی لوازم جانبی شخصی‌سازی شده برای گوشی‌های هوشمند همواره فعال بوده و هست، از کالکشن Barbiecore خود به تازگی رونمایی کرده است. چهار محصول مختلف با عناوین زیر برای این کالکشن در نظر گرفته شده است:

  • آیفون ۱۵ پرو
  • آيفون ۱۵ پرو مکس
  • اپل واچ سری ۹
  • گلکسی  زد فلیپ ۵

به عنوان اولین محصول، به سراغ گلکسی زد فلیپ ۵ می‌رویم که در پشت بدنه، شاهد یک کفش نمادین و یک پوم پوم کرکی ساخته شده از خز مصنوعی هستیم. در پشت بدنه، ۴۹ یاقوت درخشان تعبیه شده و و روی بدنه از جنس طلا نیز حکاکی‌های لیزری به زیبایی انجام شده است.

در اطراف جزیره در برگیرنده سنسورهای دوربین آيفون ۱۵ پرو، ۶۱ کریستال سواروسکی را شاهد هستیم و پوست تمساح صورتی رنگ، سایز قسمت‌های پشت بدنه را در بر گرفته است. سایر قسمت‌های بدنه این گوشی هوشمند از طلای ۲۴ عیار تشکیل شده که شامل قاب طراف دوربین، فریم دور بدنه و رکاب آن می‌شود.

 

اپل واچ سری ۹ دارای بدنه‌ای است که به صورت سفارشی از فولاد ضد زنگ 316L  با روکش PVD در رنگ رزگلد ساخته شده و سایز اجزای آن از جنس طلا خواهد بود. بند این محصول از جنس لاستیک و به رنگ صورتی است و هنوز اطلاعاتی در مورد قابل تعویض بودن آن در دسترس نیست.

 

هر سه طرح یاد شده به صورت کاملا محدود و تنها به تعداد ۹۹ عدد در سراسر دنیا طراحی و در برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. این موضوع را در ذهن داشته باشید که این تصاویر، هنوز در حد طرح مفهومی بوده و به مرحله اجرایی نرسیده است. ساعت هوشمند معرفی شده در این مطلب با قیمت پایه ۱۹۰۰ دلاری همراه خواهد بود و گلکسی زد فلیپ و آيفون ۱۵ پرو نیز به ترتیب با برچسب قیمتی ۸۵۶۰ و ۷۹۹۰ دلار روانه بازار خواهد شد. علاقمندان به آيفون ۱۴ پرو، می‌توانند این محصول را با قیمت ۷۲۷۰ دلار خریداری کنند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید