خانهاخبار
ریلمی رسما تاریخ رونمایی از GT5 را اعلام کرد

ریلمی رسما تاریخ رونمایی از GT5 را اعلام کرد

در این رویداد تنها شاهد معرفی گوشی نخواهیم بود، بلکه ریلمی تعدادی پوشیدنی هم در نظر گرفته است.
۳۰ مرداد ۱۴۰۲

شرکت ریلمی امروز به طور رسمی در صفحه شبکه اجتماعی ویبو خود اعلام کرده گوشی مورد انتظار GT5 خود را در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) رونمایی خواهد کرد. ریلمی سری پرچمدار امسال‌اش را در حالی معرفی می‌کند که پنج سال حضور در این صنعت را جشن می‌گیرد؛ اما ما احتمالا فقط شاهد GT5 خواهیم بود و نسخه پرو از این سری اواخر امسال عرضه خواهد شد.

image

 

رویداد دوشنبه آینده همچنین شاهد پوشیدنی‌های صوتی جدیدی هم خواهد بود که شامل ریلمی بادز ایر ۵ و یک نوع مقرون به صرفه‌تر از بادز ایر پرو ۵ می‌شود که قرار است در ابتدا در هند عرضه شود.

image

 

در مورد ریلمی GT5 این مورد را می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهد برد. اما طراحی و مشخصات دوربین‌های این محصول هنوز موضوعی است که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. تیزر این گوشی چیز زیادی را نشان نمی‌دهد و کمی از بدنه آن را به نمایش می‌گذارد که شبیه به GT Neo 6 است که پیش‌تر افشا شده بود. این سبک از طراحی را پیش‌تر در گوشی وان پلاس ۱۰ پرو دیده بودیم که آن هم از سری گلکسی اس ۲۱ الهام گرفته بود.

از طرفی ریلمی بادز ایر ۵ را داریم که دارای قابلیت حذف نویز فعال ۵۰ دسی بل خواهد بود که پیش‌تر در نسخه پرو آن را دیده بودیم. پوستر رویداد ریلمی همچنین در مورد کاهش نویز ۴۰۰۰ هرتز UW اطلاعات می‌دهد که این فرکانس در محدوده شنوایی انسان است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید