خانهاخبار
کنسول دستی لنوو از عینک واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند!

کنسول دستی لنوو از عینک واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند!

تصاویری از کنسول لنوو لیجن گو فاش شده که آن را در کنار یک عینک واقعیت افزوده نشان می‌دهند.
۲۸ مرداد ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، لنوو قصد عرضه یک کنسول دستی را دارد که احتمالا با نام لنوو لیجن گو عرضه خواهد شد. این دستگاه موردانتظار ضمن بهره‌گیری از قابلیت‌های برجسته رقبا با نوآوری‌های مخصوص به خود نیز همراه می‌شود. در طی چند وقت گذشته، تصاویری از لنوو لیجن گو فاش شده که طراحی و برخی از ویژگی‌های فنی آن را نشان می‌دهند.

image

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر جدیدی از لنوو لیجن گو در دسترس قرار گرفته که خبر از یک قابلیت هیجان‌انگیز برای آن می‌دهند. ظاهرا لنوو در حال توسعه و ساخت یک عینک واقعیت واقعیت افزوده است که با کنسول لنوو لیجن گو سازگار خواهد بود. در این رابطه، به نظر می‌رسد این عینک واقعیت افزوده می‌تواند تجربه گیمینگ کاربر را به طرز چشمگیری بهبود دهد و روش جدیدی برای بازی کردن را در اختیار کاربران قرار دهد.

به طور کلی، لنوو لیجن گو از طراحی کارآمد و زیبا بهره می‌برد که شامل دکمه‌های بازی، جوی‌استیک‌ها و تاچ‌پد می‌شود که برای گردش در محیط کاربری دستگاه بسیار کاربردی است. یک چرخ ماوس (غلطک) نیز در پشت این کنسول دستی جای گرفته که برای اسکرول کردن مناسب است. لنوو لیجن گو به نمایشگر ۸ اینچی مجهز است که در مقایسه با نمایشگر ۷ اینچی رقبایی مانند استیم دک و ROG Ally اندازه بزرگتری دارد.

برای پایداری عملکرد دستگاه در حین بازی، لنوو از یک سیستم خنک‌کننده بزرگ در کنسول دستی خود استفاده خواهد کرد. به مانند کنسول دستی ROG Ally، قلب تپنده لنوو لیجن گو تراشه سری Z1 ای‌ام‌دی (AMD) است که از قدرت بالایی بهره می‌برد. به علاوه، کنسول لنوو از کیک‌استند و کنترلر‌های جداشونده برخوردار خواهد بود که طراحی آن‌ها از کنسول موفق نینتندو یعنی سوییچ الهام گرفته شده است.

انتظار می‌رود لنوو لیجن گو در طی رویداد IFA 2023 که در تاریخ ۱ تا ۵ سپتامبر (۱۰ تا ۱۴ شهریور) رونمایی شود. بخش بزرگی از موفقیت این کنسول به برچسب قیمتی آن وابسته است چرا که در حال حاضر رقبای قدرتمندی مانند استیم دک و ROG Ally در بازار وجود دارند که از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برند.



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید