خانهاخبار
رنگ‌بندی جذاب موتورولا G84 در تصاویر رندری فاش شد

رنگ‌بندی جذاب موتورولا G84 در تصاویر رندری فاش شد

موتورولا قصد دارد به زودی از میان‌رده جدیدی رونمایی کند که حالا در تصاویر رندری جدیدی دیده شده است.‍
۲۸ مرداد ۱۴۰۲

روز گذشته، میان‌رده موردانتظار موتورولا به نام موتو G54 در تصاویر رندری دیده شد و طراحی آن لو رفت. حالا اما به نظر می‌رسد این برند قصد عرضه یک محصول میان‌رده دیگر را دارد که موتو G84 نام دارد. در این راستا، امروز طراحی و رنگ‌بندی این گوشی نیز در رندرهای باکیفیتی رویت شد. موتو G84 احتمالا به عنوان نسخه پرمیوم‌ موتو G54 روانه بازار خواهد شد.

image

براساس این گزارش، افشاگری برجسته به ایوان بلس تصاویر رندری موتو G84 به اشتراک گذاشته است. این افشاگر دیروز نیز تصاویر مربوط به موتو G54 را در اختیار کاربران گذاشته بود.

همانطور که در این رندرها مشخص است، موتو G84 در سه رنگ خاکستری روشن، خاکستری تیره و رنگ قرمز مخصوص به نام Viva Magenta عرضه خواهد شد. ظاهر کلی این گوشی تفاوت خاصی با دیگر محصولات برند موتورولا ندارد و همچنان شاهد حضور نمایشگر حفره‌دار، ماژول دوربین مربعی‌شکل و لبه‌های تخت در موتو G84 هستیم.

image

موتو G54 در پنل پشتی خود میزبان دو دوربین خواهد بود که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسلی بزرگ ۲ میکرومتری و لرزشگیر اپتیکال می‌شود. در حال حاضر، جزئیات فنی دوربین دوم این گوشی مشخص نیست. به علاوه، ظاهرا سنسور اثرانگشت موتو G84‌ به زیر نمایشگر آن منتقل شده است. برای مقایسه، سنسور اثرانگشت دو گوشی موتو G73 و G82 با دکمه پاور ادغام شده بود.

طبق گزارش‌های قبلی، موتو G84‌ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود در حالی که برادر کوچک‌تر این گوشی (موتو G54) از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. با توجه طراحی و رنگ‌بندی دستگاه، موتو G84 احتمالا لقب میان‌رده پرمیوم موتورولا برای سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص خواهد داد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید