خانهاخبار
پیکسل واچ ۲ با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد

پیکسل واچ ۲ با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد

نسل جدید ساعت گوگل در گواهی گوگل پلی قرار گرفت و طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد.
۲۸ مرداد ۱۴۰۲

اولین نسل ساعت هوشمند گوگل موسوم به پیکسل واچ در زمان عرضه با استقبال خوبی مواجه نشد ولی با مرور زمان، گوگل بهینه‌سازی‌های مختلفی را روی محصول پوشیدنی خود اعمال کرد که آن را به یکی از ساعت‌های هوشمند برتر بازار بدل کرده است. حالا با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی سری پیکسل ۸، شایعه شده که گوگل پیکسل واچ ۲ نیز همراه با گوشی‌های غول فناوری آمریکایی معرفی خواهد شد.

وبسایت MySmartPrice در گزارش جدید خود ادعا کرده که پیکسل واچ ۲ به تازگی در لیست گواهی گوگل پلی قرار گرفته است. در این گواهی، رندر و بخشی از مشخصات فنی ساعت موردانتظار گوگل نیز ثبت شده است.

image

رندر پیکسل واچ ۲

طبق تصویر رندری پیکسل واچ ۲، ساعت جدید گوگل با طراحی مشابه نسل قبلی روانه بازار خواهد شد. در واقع، به نظر می‌رسد گوگل از طراحی پیکسل واچ رضایت دارد و قصدی برای تغییر ظاهر آن را ندارد.

جدا از ظاهر مشابه، پیکسل واچ ۲ با بهبودهای فنی گسترده‌ای همراه خواهد شد که انتظار می‌رود تجربه کاربری این ساعت را به طرز چشمگیری بهبود ببخشند. در این راستا، پیکسل واچ ۲ به تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک با حافظه رم ۲ گیگابایتی مجهز خواهد شد که در عین مصرف پایین انرژی، از قدرت پردازشی بالایی نیز برخوردار است.

image

پیکسل واچ

گواهی گوگل پلی تایید می‌کند که پیکسل واچ ۲ از باتری ۳۰۶ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که به نسبت باتری ۲۹۴ میلی‌آمپر ساعتی نسل قبلی افزایش اندکی داشته است. البته نباید فراموش کنیم که به لطف تراشه بهینه کوالکام، عمر باتری پیکسل واچ ۲ قطعا بیشتر خواهد شد. رزولوشن نمایشگر پیکسل واچ ۲ نیز برابر با ۳۸۴ در ۳۸۴ خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید