خانهاخبار
سری آيفون ۱۵ پرو احتمالا از سرعت شارژ بالاتر پشتیبانی خواهد کرد

سری آيفون ۱۵ پرو احتمالا از سرعت شارژ بالاتر پشتیبانی خواهد کرد

شایعه‌ای ادعا می‌کند که نسخه‌های پرو و پرو مکس سری آیفون ۱۵ با شارژ ۳۵ واتی عرضه خواهند شد.
۲۷ مرداد ۱۴۰۲

تا به امروز، شایعات و گزارش‌های بسیار زیادی از نسل جدید سری پرچمدار اپل موسوم به سری آيفون ۱۵ فاش شده‌اند که خبر از بهبودهای فنی مختلفی برای گوشی‌های موردانتظار غول فناوری آمریکایی می‌دهند. حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند نسل جدید آیفون با سرعت شارژ بالاتری همراه خواهد شد.

وبسایت 9to5Mac ضمن نقل قول از منابع خبری اعلام کرده است که برخی از مدل‌های سری آیفون ۱۵ از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. در این راستا، سرعت شارژ نسخه جدید آیفون حدود ۸ وات بیشتر از توان شارژ آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. برای مقایسه، آیفون ۱۴ نیز از شارژ ۲۰ واتی بهره می‌برد.

image

در صورت صحت این گزارش، انتظار می‌رود تنها سرعت شارژ گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس افزایش پیدا کند. نسخه‌های استاندارد و پلاس سری آیفون ۱۵ نیز احتمالا با سرعت شارژ پایین‌تری عرضه خواهند شد.

قبلا شایعه‌ای ادعا کرده بود که سری آيفون ۱۵ از شارژ سریع باسیم ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. حالا گزارش وبسایت 9to5Mac این ادعا را رد می‌کند. حتی اگر فرض کنیم که گوشی‌های جدید اپل به شارژ ۴۰ واتی تجهیز ‌می‌شوند، گلکسی اس ۲۳ اولترا همچنان با شارژ ۴۵ واتی خود دست بالاتر را دارد.

شایان ذکر است که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با شارژ ۳۵ واتی خود موفق به شکست سری پرچمدار موردانتظار گوگل خواهند شد. در این رابطه، گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که پیکسل ۸ پرو از شارژ ۲۷ واتی برخوردار خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

Alireza

۱۴۰۲/۶/۲
اپل تازه میخواد شارژر 35 واتی یا 40 واتی برا گوشی هاش بده بیرون ???‍♂️ خب ریلمی که شارژر 240 واتی داده بیرون شیائومی هم که خیلی وقته شارژر 120 واتی داره تازه قیمتشونم یک چهارم اپله با این خساست بنظرم ارزش خرید نداره باید یه برندی مثل اپل که همه دنیا روش حساب باز کردن تو تکنولوژی روز دنیا سرآمد باشه نه اینکه کلی از تکنولوژی شرکت‌های چینی عقب باشه

پیشنهاد سردبیر