خانهاخبار
تصاویر لو رفته از کنسول بازی لنوو را ببینید!

تصاویر لو رفته از کنسول بازی لنوو را ببینید!

به نظر می‌رسد لنوو قصد دارد با این محصول به جنگ استیم دک و ROG Ally برود.
۲۶ مرداد ۱۴۰۲

هرچند که لنوو به تازگی اعلام کرد از تجارت گوشی‌های هوشمند گیمینگ خارج شده است، اما این بدان معنا نیست که این برند از کنسول‌های بازی قابل حمل دست کشیده باشد. مجموعه جدیدی از تصاویر امروز توسط Windows Report به اشتراک گذاشته شده که کنسول بازی دستی «لنوو لیجن گو» را نشان می‌دهد که شایعه شده است به عنوان رقیبی برای استیم دک و ROG Ally ایسوس عرضه خواهد شد.

image

 

لنوو به طور واضح در این دستگاه از نینتندو سوییچ با کنترلرهای جداشدنی در هر طرف به همراه نور RGB در اطراف دو جوی استیک الهام گرفته است. کنترلر سمت را همچنین دارای یک پد لمسی است که برای پیمایش در رابط ویندوز ۱۱ بسیار کارامد است. گفته شده که این محصول از چیپست رایزن 7040 فونیکس ساخت شرکت AMD استفاده می‌کند.

image

 

طبق گزارش‌ها Legion Go یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با حاشیه‌های نسبتا باریک خواهد داشت، هرچند که در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به وضوح یا نرخ بروزرسانی پنل این نمایشگر نشده است. اسلات کارت حافظه، جک هدفون، دکمه‌های پاور و صدا و یک پورت USB-C در بالای دستگاه و پورت ثانویه USB-C در پایین دستگاه به چشم می‌خورد که برای یک کنسول دستی حتی زیادتر از حد معمول به نظر می‌آید.

image

 

پشت کنسول نیز دارای یک پایه داخلی است که نام تجاری «Legion» روی آن حک شده است و البته در بالای آن یک محدوده شبکه‌ای دیده می‌شود که به احتمال زیاد وظیفه انتقال حرارت را به بیرون از دستگاه دارد. مجموعه گسترده‌ای از دکمه‌ها با رعایت همه استانداردها روی این محصول دیده می‌شود که دکمه‌های M1 و M2 نیز در کناره‌های بدنه آنها را  همراهی می‌کنند. در قسمت پشتی کنترلر سمت راست دکمه‌های M3 و M4 اضافی را داریم و در همان قسمت یک چرخ اسکرول وجود دارد که انتخاب جالبی است. کنترلر سمت چپ نیز دارای دکمه‌های Y1 و Y2 در پشت است که احتمالا قابل تعویض هستند.

همانطور که پیش‌تر در خبرها داشتیم این کنسول از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برد، اما فعلا در خصوص نوع بازی‌های آن و جزییات نرم افزاری اطلاعاتی در دست نیست و باید منتظر درز موارد بیشتر از این محصول مورد انتظار لنوو بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید