خانهاخبار
ال جی از یک تلویزیون چمدانی با قیمت ۱٫۰۰۰ دلار رونمایی کرد!

ال جی از یک تلویزیون چمدانی با قیمت ۱٫۰۰۰ دلار رونمایی کرد!

نام شرکت ال جی، همواره با محصولات عجیب و غریب گره خورده و به تازگی نیز شاهد معرفی یک تلویزیون قابل حمل چمدانی توسط این شرکت هستیم.
۲۵ مرداد ۱۴۰۲

بسیاری از کاربران برای مشاهده محتوای ویدیویی در خارج از منزل، از گجت‌هایی چون گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده می‌کنند؛ اما شرکت ال جی که همواره به واسطه محصولات خلاقانه و البته عجیب و غریب خود شناخته شده است؛ به تازگی از یک تلویزیون قابل حمل با نمایشگر لمسی رونمایی کرده که درون یک چمدان قرار دارد!

image

 

این تلویزیون ۲۷ اینچی که ال جی استند بای می گو نام دارد؛ از یک باتری برای تامین انرژی خود استفاده کرده که به گفته ال جی، با هر بار شارژ می‌توان به مدت ۳ ساعت از آن استفاده کرد. ال جی در وب‌سایت خود، تلویزیون چمدانی استند بای می گو را محصولی بی نظیر برای مشاهده فیلم در ساحل، تماشای مسابقات ورزشی در خارج از خانه یا ابزاری برای سرگرمی در پیکنیک توصیف می‌کند.

درون چمدانی که نقش محفظه این تلویزیون را ایفا می‌کند؛ شاهد یک استند نیز هستیم که به کاربران اجازه می‌دهد تا این نمایشگر را به صورت عمودی بچرخانند. با توجه به لمسی بودن این نمایشگر، می‌توان گفت که این تلویزیون در حالت عمودی برای چرخ زدن در شبکه‌های مجازی نیز مناسب است! کاربران همچنین می‌توانند تا این تلویزیون را به صورت تخت درون چمدان قرار داده و از اسپیکر‌های آن برای پخش موسیقی استفاده کنند.

 

نمایشگر ۲۷ اینچی ال جی استند بای می گو، رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را دارد. این تلویزیون از وای فای و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی کرده و دارای یک پورت HDMI و یک پورت USB است. این محصول چهار اسپیکر ۲۰ واتی را نیز به همراه داشته که برای یک تلویزیون پرتابل، کیفیت و حجم صدای مناسبی را ارائه می‌دهند.

پیش فروش این تلویزیون که قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار را دارد؛ از حالا آغاز شده و خریداران آن یک اسپیکر بلوتوثی ال جی XBOOM 360 را نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. به گفته ال جی، این محصول در اواخر ماه آگوست روانه بازار می‌شود.

image

 

درباره تلویزیون قابل حمل عجیب و غریب ال جی چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این تلویزیون ۱٫۰۰۰ دلاری ارزش خرید دارد یا بهتر است که کاربران به سراغ تبلت‌ها یا گوشی‌های هوشمند بروند؟



جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-buds-pro-gsm-ir
پیکسل بادز پرو ۲ احتمالاً طراحی جدیدی خواهد داشت

تصاویر قاب محافظ پیکسل بادز پرو ۲ نشان می‌دهند که این هدفون با طراحی جدیدی همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید
google-pixel-fold-gsm-ir
مشخصات فنی نمایشگر پیکسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر

نسل جدید گوشی تاشو گوگل به نمایشگر‌های بزرگی مجهز خواهد شد که روشنایی آن به طور چشمگیری افزایش داشته است.  

بیشتر بخوانید