خانهاخبار
مدیر عامل شیائومی از برنامه‌های خود برای شکست اپل می‌گوید!

مدیر عامل شیائومی از برنامه‌های خود برای شکست اپل می‌گوید!

طی رویداد ماه آگوست شیائومی که در روز گذشته برگزار شد؛ مدیر عامل این شرکت بار‌ها به مقایسه محصولات جدید خود با آیفون‌ها پرداخت و به برنامه‌های این شرکت برای شکست دادن اپل در بازار گوشی‌های هوشمند اشاره کرد.
۲۴ مرداد ۱۴۰۲

آقای «لی جون» که بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت شیائومی است؛ به تازگی اعلام کرده که آنها از گوشی‌های آیفون به عنوان یک بنچمارک برای بررسی و شکست اپل در بازار گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

image

 

طی رویداد ماه آگوست شرکت شیائومی که در روز گذشته شاهد برگزاری آن بودیم؛ آقای «جون» بار‌ها به مقایسه گوشی تاشوی جدید این شرکت یا همان شیائومی میکس فولد ۳ با آیفون ۱۴ پرو مکس پرداخت و به برنامه‌های شیائومی برای کسب بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند نیز اشاره کرد. وی برای نخستین بار، در آگوست سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که شیائومی قصد داشته تا به بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شود.

«لی جون» همواره سعی دارد تا شیائومی را به عنوان یک رقیب جدی برای اپل جلوه دهد؛ اما باید گفت که ارزش کلی سهام ۳۰۰ میلیارد دلاری این شرکت، اصلا قابل مقایسه با ارزش سهام کلی ۳ تریلیون دلاری اپل نیست! البته، شیائومی موفق شد تا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، برای نخستین بار و به مدتی کوتاه از اپل پیشی گرفته و فروش بیشتری نسبت به گوشی‌های آیفون داشته باشد.

image

آیفون ۱۴ پرو مکس در برابر شیائومی ۱۳ اولترا

پس از تحریم هواوی و کنار رفتن این شرکت از جمع مدعیان اصلی بازار تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، شیائومی سعی داشته تا خلا ایجاد شده در بازار را پر کرده و با تمرکز روی قدرت سخت افزاری و بهبود تجربه کاربری، سهم بیشتری از بازار گوشی‌های اندرویدی را به خود اختصاص دهد. البته، سایر شرکت‌های چینی مانند اوپو، ویوو و وان پلاس نیز غافل نمانده‌اند و روز به روز‌ شاهد عرضه گوشی‌های پریمیوم بیشتری توسط این شرکت‌ها جهت رقابت با آیفون هستیم. مدیر عامل شیائومی، اهمیت بسیار زیادی به کسب موفقیت در بازار گوشی‌های رده بالا می‌دهد و در سال گذشته به شکلی دراماتیک، رقابت خود با اپل را به جنگی برای مرگ و زندگی تشبیه کرده بود!

جدیدترین گوشی تاشوی این شرکت یا همان شیائومی میکس فولد ۳ که در روز گذشته معرفی شد؛ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده و دارای نمایشگر ۸ اینچی امولد، دوربین‌های ساخته شده توسط لایکا و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است. این گوشی تنها روانه بازار چین شده و قیمت پایه آن نیز معادل با ۱٫۲۴۰ دلار خواهد بود.

image

شیائومی میکس فولد ۳

درباره گفته‌های مدیر عامل شیائومی و برنامه‌های این شرکت برای شکست اپل در بازار گوشی‌های هوشمند چه می‌اندیشید؟ آیا شیائومی واقعا پتانسیل شکست این غول آمریکایی را دارد؟



جدیدترین‌ اخبار

نتایج تست باتری گلکسی زد فولد 6 خبرهای خوبی برای طرفداران سامسونگ ندارد

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6) در تست‌های عمر باتری نتایجی را کسب کرده که احتمالا طرفداران سامسونگ را ناامید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید
قابلیت جدید YouTube Music: زمزمه کن و آهنگ مورد علاقه‌ات رو پیدا کن!

به کمک ویژگی جدید یوتیوب موزیک، می‌توانید با زمزمه کردن، آهنگی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید
قابلیت جدید هوش مصنوعی یوتیوب شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

دنیای هوش مصنوعی روز به روز در حال گسترش است و این بار نیز نوبت به یوتیوب رسیده است تا هنرهای خود در این زمینه را رو کند.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۵/۲۵
خیر.
تا زمانیکه "ایرانی‌ها" هستن فروش اپل همچنان شگفتی‌آفرین خواهد بود!
جوانانی که تمام انرژی‌شون رو گذاشتن برای "پُز" و "دیده‌شدن"
؛،
آقای لی‌جون از این موضوع غافله!
لذا یکی باید متوجه‌ش کنه

م ح

۱۴۰۲/۵/۲۵
چه حرف های زیادی میزنه عمرا با این آشغال های چینی به پای آیفون برسید

پیشنهاد سردبیر