خانهاخبار
شیائومی میکس فولد ۳ در نسخه‌ای با قاب پشتی از جنس فیبر سرامیک نیز عرضه خواهد شد

شیائومی میکس فولد ۳ در نسخه‌ای با قاب پشتی از جنس فیبر سرامیک نیز عرضه خواهد شد

دیگر زمان زیادی تا معرفی شیائومی میکس فولد ۳ باقی نمانده و جدیدترین تیزر منتشر شده توسط شیائومی، نسخه‌ای خاص از این محصول را با قاب پشتی از جنس فیبر سرامیک نمایش می‌دهد.
۲۳ مرداد ۱۴۰۲

گوشی تاشوی جدید شیائومی یا همان میکس فولد ۳، قرار است تا طی امروز معرفی شده و اکنون نیز شاهد انتشار تیزری هستیم که نسخه‌ای خاص از این محصول با قاب پشتی از جنس فیبر سرامیک را نشان می‌دهد.

فیبر سرامیک که متر‌یال با کیفیت و کمیابی محسوب می‌شود؛ مقاومت تحسین برانگیزی را از خود به نمایش گذاشته و وزن کمی نیز دارد. نواری از این جنس با ضخامت یک تار مو، توان تحمل ۱.۱۵ کیلوگرم فشار بدون شکستن را دارد و مقاومت فیبر سرامیک در برابر ضربه نیز تقریبا ۵۶ برابر شیشه است.

image

 

مسلما، این نسخه از شیائومی میکس فولد ۳ با قیمت بالاتری از نسخه‌های معمولی روانه بازار خواهد شد؛ اما باید ساعاتی دیگر صبر کرده و ببینیم که آیا این نسخه سبک‌تر نیز خواهد بود یا خیر؟

درباره شیائومی میکس فولد ۳ و استفاده این شرکت از متر‌یال فیبر سرامیک در نسخه‌ای از آن چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، بهترین جنس برای استفاده در قاب پشتی‌ گوشی‌های هوشمند کدام است؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید