خانهاخبار
آیفون SE 4 با دکمه اکشن و پورت USB-C عرضه می‌شود

آیفون SE 4 با دکمه اکشن و پورت USB-C عرضه می‌شود

ویژگی‌های مختلفی که برای آیفون SE نسل چهارم برشمرده می‌شود، این آیفون را به‌روزترین آیفون SE تاریخ بدل خواهد کرد
۲۲ مرداد ۱۴۰۲

نسل چهارم آیفون SE قرار است با دکمه اکشن مثل سری آیفون 15 پرو همراه باشد. همچنین چند ویژگی مدرن دیگر نیز قرار است به این آیفون اضافه شود که همگی این موارد را، منبعی به نام Unknownz21 لو داده است.

image

وی اوایل این هفته لو داده بود که قرار است آیفون SE جدید بر پایه آیفون ۱۴ ساخته شود که با اطلاعاتی که قبلا مینگ چی کو داده بود همخوانی دارد. حالا در توییتی تازه، وی برخی اطلاعات بیشتر را هم در مورد آیفون ارزان بعدی اپل منتشر کرده است. این گوشی قرار است با طراحی آیفون ۱۴ به همراه پورت USB-C عرضه شود تا اولین آیفون SE با این پورت باشد. همچنین گویا اپل تصمیم گرفته Face ID را هم از این آیفون حذف نکند. پیش‌تر شنیده بودیم که قرار است اپل قید Face ID در این گوشی را بزند و به جای آن، سنسور اثر انگشت در کناره دستگاه قرار دهد.

نکته هیجان‌انگیز بعدی این است که این گوشی قرار است با دکمه اکشن همراه باشد که شنیده‌بودیم فعلا قرار است فقط در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس عرضه شوند. به این ترتیب آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس فاقد این دکمه خواهند بود در صورتی که چند ماه بعد از سری ۱۵، آیفون SE با این دکمه عرضه می‌شود! در کنار این‌ها، گفته شده که نسل چهارم آیفون SE همچنان یک دوربین خواهد داشت و به این اصل در آیفون‌های SE پایبند است.

اواسط هفته پیش نیز خبری داشتیم که اپل در حال سفارش‌گذاری برای اولد برای پنل‌های آیفون SE به شرکت‌های چینی است. این یعنی آیفون SE نسل چهارم پیشرفت‌های بسیار زیادی نسبت به آیفون SE نسل ۲ و ۳ خواهد داشت. آخرین موردی که در مورد این گوشی گفته شده این است که قرار است آیفون اس ای ۴ از مودم‌های 5G ساخته شده توسط اپل استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود این گوشی در ۶ ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۵ معرفی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

حسام

۱۴۰۲/۵/۲۳
به ‌به‌روزترین تبدیل خواهد کرد. (نقطه)
خسته نباشید…

mohsen

۱۴۰۲/۵/۲۳
یه دکمه هیجان انگیزه ؟؟؟

پیشنهاد سردبیر