خانهاخبار
بتای One UI 6.0 سرانجام برای سری گلکسی اس ۲۳ معرفی شد

بتای One UI 6.0 سرانجام برای سری گلکسی اس ۲۳ معرفی شد

نسخه بتا رابط کاربری One UI 6.0 برپایه اندروید ۱۴ است و با تغییرات مختلفی در صفحه قفل و پنل دسترسی سریع همراه شده است.
۲۰ مرداد ۱۴۰۲

اوایل هفته جاری، وبسایت آلمانی برند سامسونگ با انتشار پستی خبری اعلام کرد که نسخه بتا One UI 6.0 و اندروید ۱۴ عرضه شده است. با این وجود، این پست سریعا از وبسایت سامسونگ حذف شد و بروزرسانی جدید سامسونگ نیز در اختیار کاربران قرار نگرفت.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ سرانجام روند عرضه بتا One UI 6.0 را برای گوشی‌های گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا را آغاز کرده است. برخی از کاربران در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا کرده‌اند که به برنامه بتا اندروید ۱۴ گوشی‌های سامسونگ دسترسی پیدا کرده‌اند. در این راستا، کاربران کشورهای آمریکا شمالی، آلمان و کره جنوبی می‌توانند نسخه بتا One UI 6.0 که برپایه اندروید ۱۴ است را دریافت کنند.

image

مطابق انتظار، نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ با همه ویژگی‌های نسخه اصلی اندروید ۱۴ همراه شده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت‌های دسترسی‌پذیری جدید (مانند فونت‌های با اندازه بزرگ)، محدودیت در نصب برنامه‌های بسیار قدیمی و کنترل بیشتر در به اشتراک‌گذاری فایل‌های مولتی‌مدیا اشاره کرد.

جدا از قابلیت‌ها، سامسونگ دو ویژگی جدید نیز به طور اختصاصی برای One UI 6.0 ارائه داده است. در این راستا، یک فونت جدید پیش‌فرض و ایموجی‌های تازه به گوشی‌های سامسونگ اضافه خواهند شد. طراحی پنل دسترسی سریع (Quick Panel) نیز تغییر پیدا کرده است تا گزینه‌های بیشتری در دسترس کاربر قرار بگیرد.

image

دیگر ویژگی جدید بتای One UI 6.0 قابلیت شخصی‌سازی صفحه قفل است. با این ویژگی، ظاهر صفحه قفل به طور خودکار و با توجه به حس‌و‌حال و روتین کاربر عوض می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند با ویجت جدید دوربین محل ذخیره عکس‌ها را به سادگی تعیین نمایند.

برای اطلاع از گوشی‌های سامسونگ سازگار با اندروید ۱۴ لطفا به این لینک مراجعه فرمایید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید