خانهاخبار
ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به اولین گوشی این برند با نمایشگر خمیده بدل خواهد شد

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به اولین گوشی این برند با نمایشگر خمیده بدل خواهد شد

گوشی جدید ردمی احتمالا از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ واتی برخوردار خواهد بود.
۱۸ مرداد ۱۴۰۲

ردمی ظاهرا در حال کار روی نسل جدید سری نوت است که با نام سری ردمی نوت ۱۳ روانه بازار چین می‌شود. برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که سری ردمی نوت ۱۳ در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. به علاوه، این سری موردانتظار شامل سه مدل ردمی نوت ۱۳، ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس خواهد بود.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station بخشی از مشخصات فنی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را در اختیار کاربران قرار داده است.

image

در میان مدل‌های مختلف سری ردمی نوت ۱۲، تنها گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس است که از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در این راستا، Digital Chat Station به گوشی جدیدی از برند ردمی اشاره کرده که به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز است و به عنوان نسخه نسل جدید ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس عرضه می‌شود. با توجه به این موضوع، گوشی مطرح‌شده در گزارش این افشاگر به احتمال زیاد ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس خواهد بود.

طبق این گزارش، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس بزرگنمایی ۴ برابری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. به علاوه، گوشی جدید ردمی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

نکته مهم گزارش افشاگر چینی این است که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به اولین گوشی این برند بدل خواهد شد که از نمایشگر با لبه‌های خمیده برخوردار است. نمایشگر این گوشی از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی خواهد کرد که با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همراه می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که همه مدل‌های سری ردمی نوت ۱۳ احتمالا از طراحی مشابه بهره خواهند برد. البته گزارش شده که برخلاف مدل پرو پلاس، گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ و ردمی نوت ۱۳ پرو به نمایشگر تخت مجهز خواهند بود.



جدیدترین‌ اخبار

Xiaomi-poco-f6-deadpool-edition-gsm-ir
تاریخ رونمایی از نسخه «ددپول» پوکو F6 تایید شد

شیائومی در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۵ مرداد) از نسخه مخصوص گوشی پوکو F6 رونمایی خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید
motorola-edge-40-gsm-ir
رندرهای موتورولا اج ۵۰ طراحی آن را نشان می‌دهند

موتورولا اج ۵۰ احتمالاً به عنوان نازک‌ترین گوشی جهان که از گواهی نظامی بهره می‌برد شناخته خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
motorola-edge-40-neo-gsm-ir
محصول بعدی موتورولا یک گوشی باریک با گواهی نظامی است!

موتورولا به تازگی خبر از عرضه یک محصول داده که باریک‌ترین گوشی جهان با گواهی نظامی محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

Zahir nabil

۱۴۰۲/۵/۱۹
سلام امید جور و صحتمند باشید گوشی از خاندان رد می که شما به بازار عرضه کرده آید مخصوصا رد می نوت ۱۱ دارای یک سری مشکل می‌باشد.
آن مشکل عبارت است از زمانی که بخواهی بسته خریداری کنید خط قطع میشه لطف نموده این مشکل را به ما وضاحت دهید وسلام

پیشنهاد سردبیر