خانهاخبار
اچ‌تی‌سی Wildfire E Star با نمایشگر ۶٫۵ اینچی رسما معرفی شد

اچ‌تی‌سی Wildfire E Star با نمایشگر ۶٫۵ اینچی رسما معرفی شد

گوشی جدید برند اچ‌تی‌سی محصولی پایین‌رده است که از رم ۲ گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۷ مرداد ۱۴۰۲

برند اچ‌تی‌سی (HTC) به تازگی از گوشی جدیدی رونمایی کرده Wildfire E Star نام دارد و محصولی پایین‌رده به شمار می‌رود. این گوشی به نمایشگر ۶٫۵ اینچی ال‌سی‌دی مجهز است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. به علاوه، نمایشگر گوشی جدید اچ‌تی‌سی میزبان ناچ قطره‌ای است که در آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

image

قلب تپنده اچ‌تی‌سی Wildfire E Star تراشه پایین‌رده Unisoc SC9832C است که با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی این گوشی به راحتی قابل افزایش خواهد بود.

image

در پنل پشتی گوشی اچ‌تی‌سی دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۰٫۰۸ جای دارد. انرژی موردنیاز اچ‌تی‌سی Wildfire E Star توسط باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۵ واتی تامین می‌شود. به عنوان یک محصول پایین‌رده، این گوشی با نسخه گو اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد که البته دور از انتظار نیز نبود.

image

در نهایت، از دیگر مشخصات فنی اچ‌تی‌سی Wildfire E Star می‌توان به سنسور اثرانگشت کنار بدنه و جک ۳٫۵ میلی‌متریی هدفون اشاره کرد. در حال حاضر، این گوشی تنها در لیست آفریقا اچ‌تی‌سی لیست شده و هنوز برچسب قیمتی و نحوه عرضه ‌آن مشخص نشده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

رضا

۱۴۰۲/۵/۱۸
روی کاغذ که فاجعس باتری ۳۰۰۰ ، حافظه ۱۶ ،

مهمان

۱۴۰۲/۵/۱۸
امروزه خیلی از گوشیهای پایین رده حتی رم 4 گیگ استفاده میکنند. اچ تی سی واقعا چه فکری کرده که این گوشی بتونه سهمی قابل توجه از بازار رو به خودش اختصاص بده. مگر اینکه قیمت فوق العاده رقابتی داشته باشه.

پیشنهاد سردبیر