خانهاخبار
با تلویزیون اولد ۳۵٫۰۰۰ دلاری ال جی آشنا شوید!

با تلویزیون اولد ۳۵٫۰۰۰ دلاری ال جی آشنا شوید!

شرکت ال جی به تازگی تلویزیون اولد ۹۷ اینچی ال جی سیگنیچر M3 را با قیمت ۳۵٫۰۰۰ دلار روانه بازار کرده است.
۱۲ مرداد ۱۴۰۲

تلویزیون ۹۸ اینچی جدید ال جی سیگنیچر اولد تی وی M3 که طی نمایشگاه CES 2023 شاهد رونمایی از آن بودیم؛ اکنون با قیمت باورنکردنی ۳۵٫۰۰۰ دلار روانه بازار شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این تلویزیون 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تکنولوژی زیرو کانکت ال جی است که امکان انتقال سیگنال‌های ویدیویی و صوتی بدون نیاز به سیم را فراهم می‌کند!

image

 

تلویزیون‌هایی با این اندازه، معمولا به صورت دیواری نصب می‌شوند و این امر دسترسی به پورت‌ها دشوار می‌سازد؛ اما تکنولوژی زیرو کانکت این مشکل را برای همیشه حل کرده و مدیریت‌ سیم‌ها را نیز آسان‌تر می‌کند. تمامی پورت‌های مورد نیاز کاربر مانند HDMI، اترنت، USB و کابل آنتن، پشت باکس زیرو کانکت قرار گرفته‌اند و این دستگاه به صورت بی‌سیم به تلویزیون متصل می‌شود. زیرو کانکت از تمامی دستگاه‌ها مانند کنسول‌های بازی، ستاپ باکس‌ها و ساندبار‌ها پشتیبانی می‌کند.

image

 

این تلویزیون از نظر پخش محتوای HDR، عملکرد بسیار خوبی داشته و از استانداردهای دالبی ویژن، HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. پردازنده نسل ششمی AI Alpha 9 4K نیز وظیفه آپ-اسکیل کردن تصاویر و بهینه سازی آنها را بر عهده دارد. ال جی سیگنیچر اولد تی وی M3 از وای فای 6E و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی کرده و سه پورت HDMI 2.1، دو پورت USB و یک پورت اترنت نیز در پشت باکس زیرو کانکت به چشم می‌خورند.

این تلویزیون دارای اسپیکر‌هایی ۶۰ واتی است که صدایی شفاف و با کیفیت را پخش می‌کنند. ابعاد این تلویزیون به همراه استند، معادل با ۵۸۰×۱۶۲۸×۲۱۵۵ میلی متر است و وزن آن نیز ۶۴.۵ کیلوگرم می‌رسد. این محصول در حال حاضر روانه بازار کشور کره جنوبی‌ شده و با قیمت ۴۵٫۸۰۰٫۰۰۰ وون کره (حدود ۳۵٫۱۸۶ دلار) قابل تهیه است. ال جی قصد دارد تا طی ماه‌های آتی، تلویزیون جدید و گران قیمت خود را در سایر نقاط جهان نیز عرضه کند.

 

درباره تلویزیون اولد ۹۸ اینچی جدید ال جی و قیمت سرسام آور آن چه می‌اندیشید؟ آیا تکنولوژی زیرو کانکت و امکان انتقال سیگنال‌ها به صورت بی‌سیم، ارزش پرداخت چنین قیمتی را دارد؟

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۵/۱۲
? یاد اون دوران بخیر که تلویزیون‌ها سیاه‌سفید بودن. جنگجویان کوهستان پخش میشد.
گوینده‌ی اخبار(مرحوم قاسم افشار) بود. شبها می‌رفتیم شب‌نشینی(خونه همسایه‌ها) اون سالها شب‌نشینی مُد بود. میزدن اخبار? قاسم افشار میامد می‌گفت: از وقتی واشنگتن...
من نمی‌فهمیدم چی می‌گفت بلافاصله خوابم می‌بُرد?
آخر شب مادرم میزد بهم: علی بلند شو.. بلندشو میخواییم بریم خونه..
من غرق خواب بودم? با یه مکافاتی بیدارم میکردن، کاپشن‌مو میکردن تنم، چکمه‌مو هم پام میکردن و می‌رفتیم..
توی کوچه برف زیادی نشسته بود???
مادرم می‌گفت احتمالاً فردا مدرسه تعطیلید
؛،
? یاد باد آن روزگاران یاد باد...

پیشنهاد سردبیر