خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ FE با کسب گواهی WPC یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

گلکسی اس ۲۳ FE با کسب گواهی WPC یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شد

شارژ بی‌سیم نسل جدید سری گلکسی FE احتمالا با سرعت پایینی انجام می‌شود.
۷ مرداد ۱۴۰۲

دو روز پیش، معاون شعبه آفریقای جنوبی سامسونگ اعلام کرد که یک مدل جدید از سری گلکسی FE به زودی معرفی خواهد شد. مقام مسئول سامسونگ ادعا کرد که این گوشی جدید در آینده‌ای بسیار نزدیک از راه می‌رسد. حالا اما در حالی که منتظر اعلام رسمی غول فناوری کره برای زمان دقیق معرفی این گوشی هستیم، گلکسی اس ۲۳ FE در یک گواهی جدید لیست شده است.

براساس این گزارش، گلکسی اس ۲۳ FE اخیرا در گواهی Wireless Power Consortium یا به اختصار WPC قرار گرفته است که یک پایگاه اطلاعاتی مربوط به فناوری شارژ بی‌سیم به شمار می‌رود. در لیست این گواهی نام کامل گوشی جدید سامسونگ و شناسه مدل آن یعنی SM-S711U نیز ثبت شده است.

image

گواهی WPC متاسفانه حاوی اطلاعات چندانی پیرامون گلکسی اس ۲۳ FE‌ نیست و تنها یک ویژگی فنی این گوشی را فاش کرده است. در این راستا، گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا از شارژ بی‌سیم ۴٫۴ واتی پشتیبانی خواهد کرد که سرعت شارژ پایینی محسوب می‌شود. با توجه به این موضوع، کاربران احتمالا مجبور خواهند شد که تنها از شارژ باسیم دستگاه استفاده کنند.

در این گواهی همچنین تصویری از گلکسی اس ۲۳ FE قرار گرفته که اولین تصویر واقعی این گوشی به شمار می‌رود. البته این تصویر تنها پنل جلویی دستگاه را نشان می‌دهد ولی طراحی پنل پشتی گلکسی اس ۲۳ FE قبلا در تصاویر رندری آن مشخص شده بود.

image

رندر گلکسی اس ۲۳ FE

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به قرارگیری گلکسی اس ۲۳ FE در گواهی WPC، انتظار می‌رود این گوشی به زودی معرفی و عرضه شود. گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که میان‌رده جدید سامسونگ احتمالا در دو نسخه تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک روانه بازار شود. از دیگر مشخصات فنی  این گوشی می‌توان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی، حافظه رم ۶ / ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی را نام برد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید