خانهاخبار
اقدام عجیب زوج هندی برای خرید آيفون ۱۴ پرو!

اقدام عجیب زوج هندی برای خرید آيفون ۱۴ پرو!

فروختن وسیله برای خریدن آیفون را شنیده بودیم اما این یکی از همه عجیب‌تر و تاسف‌برانگیزتر است.
۶ مرداد ۱۴۰۲

همه ما در طول زندگی خود اشتباهاتی را انجام می‌دهیم که موجب پشیمانی و شرمندگی خودمان می‌شود، اما یک زوج هندی کاری کرده‌اند که در مقابل اشتباهات بسیاری از ما، یک موضوع وحشتناک به حساب می‌آید. آیفون ۱۴ یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر در دنیا به حساب می‌آید، اما قیمت آن در مقایسه با بسیاری از آیتم‌های موجود گران است؛ مخصوصا برای افرادی که خارج از کشور آمریکا زندگی می‌کنند. اگر در کشور آمریکا ساکن باشید، برای خرید آیفون ۱۴ پرو باید چیزی حدود ۲ درصد حقوق سالانه خود را بپردازید، اما در بسیاری از کشورها این محصول بسیار گران است که این موضوع نه تنها به مالیات و سایر هزینه‌ها، بلکه به اختلاف سیستم ارزی این کشورها برمی‌گردد.

به طور مثال در کشور هند، یک شخص چیزی حدود یک چهارم حقوق سالانه خود را برای خرید آيفون ۱۴ پرو باید بپردازد. این مقدار پول زیادی به حساب می‌آید و از آن جا که آيفون ۱۴ یک موج عظیم در سراسر دنیا ایجاد کرد، برخی افراد ممکن است برای خرید آن دست به کارهای احمقانه‌ای بزنند.

image

 

به گزارش DailyO، یک زوج هندی برای خرید دو دستگاه آیفون ۱۴ پرو و تأمین هزینه‌های مسافرت خود، کودک ۸ ماه خود را فروختند!

این زوج هندی اوضاع مالی آنچنان خوبی نداشتند و زمانی که فرزند ۸ ماهه آن‌ها ناگهان ناپدید و در دستان آن‌ها آیفون دیده شد، این اتفاق موجب مشکوک شدن همسایه‌های آن‌ها شد. زمانی که مادر بچه با شک همسایه‌ها مواجه شد، اعتراف کرد که فرزند خود را فروخته و هزینه آن را برای سفر به بخش‌های مختلف بنگال غربی و تهیه ریلزهای اینستاگرام یا ویدئوهای کوتاه به کمک آیفون ۱۴ پرو خود هزینه کرده است. پدر این خانواده نیز برای فروش دختر ۷ ساله‌شان اقداماتی را انجام داده است!

پلیس کشور هند نه تنها مادر، بلکه زنی که این بچه را خریداری کرده است را دستگیر کرده است، اما پدر خانواده هنوز دستگیر نشده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید