خانهاخبار
لیست کامل مشخصات فنی سری گلکسی واچ ۶ لو رفت

لیست کامل مشخصات فنی سری گلکسی واچ ۶ لو رفت

ساعت‌های جدید سامسونگ از حافظه رم بیشتر و تراشه قوی‌تر بهره خواهند برد.
۲۹ تیر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در تاریخ ۴ مرداد (۲۶ ژوئیه) و در طی رویداد آنپکد از نسل جدید ساعت‌های خود یعنی سری گلکسی واچ ۶ رونمایی خواهد کرد. حالا در فاصله تنها یک هفته مانده به برگزاری این رویداد، گزارشی جدید تمام مشخصات فنی دو ساعت گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک را فاش ساخته است.

image

افشاگری شناخته به نام SnoopyTech در گزارشی مفصل به افشای مشخصات سری گلکسی واچ ۶ پرداخته است. طبق این گزارش، گلکسی واچ ۶ در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و گلکسی واچ ۶ کلاسیک در دو مدل ۴۳ و ۴۷ میلی‌متری عرضه خواهد شد.

دو نسخه کوچک ۴۰ و ۴۳ میلی‌متری سری گلکسی واچ ۶ به نمایشگر ۱٫۳۱ اینچی امولد با شیشه سفایر مجهز خواهند بود که از رزولوشن تصویر ۴۳۲ در ۴۳۲ و تراکم پیکسلی 320ppi پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، مدل‌های ۴۴ و ۴۷ میلی‌متری از نمایشگر مشابه ۱٫۴۷ اینچی با رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ و تراکم پیکسلی 372ppi بهره می‌برند.

image

قلب تپنده هر چهار مدل سری گلکسی واچ ۶ تراشه جدید اگزینوس W930 خواهد بود که در مقایسه با تراشه اگزینوس W920 به کار رفته در سری گلکسی واچ ۴ و ۵، تا ۱۰ درصد عملکرد پردازشی بهتری دارد. به همراه این تراشه، سری گلکسی واچ ۶ از حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. برای مقایسه، سری گلکسی واچ ۵ از حافظه رم ۱٫۵ گیگابایتی استفاده می‌کند.

انرژی موردنیاز نسخه‌های ۴۰ و ۴۳ میلی‌متری توسط باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود در حالی که منبع تغذیه نسخه‌های ۴۴ و ۴۷ میلی‌متری باتری ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که گلکسی واچ ۶ به حلقه چرخان مجهز خواهد بود. حالا این گزارش تایید می‌کند که حلقه چرخان این ساعت از فولاد ضدزنگ ساخته خواهد شد. به علاوه، بدنه گلکسی واچ ۶ از جنس آلومینیومی خواهد بود که با سه خاکستری، طلایی و نقره‌ای همراه می‌شود. گلکسی واچ ۶ کلاسیک نیز دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

image

برای مقاومت بیشتر، سری گلکسی واچ ۶ از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 و گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره خواهد برد. این ساعت همچنین تا عمق ۵۰ متری (فشار ۵ اتمسفر) ضدآب است. از ویژگی‌های سلامتی سری گلکسی واچ ۶ نیز می‌توان پایشگر ضربان قلب با الکتروکاردیوگرام، سنسور کنترل میزان اکسیژن خون و سنسور تشخیص دما را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی واچ ۶ تا ۲۸ درصد و تا ۴۰ درصد سبک‌تر از گلکسی واچ ۵ پرو و گلکسی واچ ۶ کلاسیک خواهد بود. همچنین گزارش شده است که سامسونگ قابلیت پایشگر خواب جدیدی را برای گلکسی واچ ۶ توسعه داده است که خواب کاربر را با ریزترین جزئیات ثبت می‌کند و توصیه‌های دقیقی نیز برای خواب بهتر ارائه می‌کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید