خانهاخبار
تاریخ عرضه جهانی وان پلاس ۱۲ اعلام شد

تاریخ عرضه جهانی وان پلاس ۱۲ اعلام شد

با پرچمدار بعدی وان پلاس چند ماهی فاصله داریم و اواخر ۲۰۲۳ آن را خواهیم دید.
۲۹ تیر ۱۴۰۲

هفته گذشته، یکی از افشاگران سرشناس دنیای تکولوژی با نام Max Jambor اعلام کرد که پرچمدار جدید وان پلاس با نام وان پلاس ۱۲ در ماه دسامبر سال جاری میلادی در کشور چین به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد؛ اما او امروز این موضوع را تأیید کرده که گوشی هوشمند یاد شده در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ به صورت جهانی (شامل کشور هند) در دسترس قرار می‌گیرد.

هنوز اطلاعات دقیقی از سوی OnePlus در مورد گوشی وان پلاس ۱۲ در دسترس نیست، اما به لطف تصاویر رندر شده منتشر شده، ما ظاهر این گوشی هوشمند را پیش از معرفی رسمی دیده‌ایم. پیش بینی می‌شود که وان پلاس ۱۲ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ (که هنوز معرفی نشده)، ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 4.0 مجهز باشد. این محصول به صورت پیش فرض با اندروید ۱۴ به همراه رابط کاربری اکسیژن او اس ۱۴ همراه خواهد بود.

image

 

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس ۱۲ می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و مجهز به سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون آن، دوربین سه‌گانه شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۵۰ مگاپیکسل الترا واید و ۶۴ مگاپیکسل پریسکوپ با زوم ۳ برابری اپتیکال اشاره کرد. علاقمندان به تصاویر سلفی هم می‌توانند انتظار سنسور ۳۲ مگاپیکسلی را داشته باشند.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده هم بر دوش باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (همراه با کابل) و ۵۰ واتی (به صورت بی‌سیم) پشتیبانی می‌کند.

image

 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید