خانهاخبار
مدیر عامل اینستاگرام: اندروید از iOS بهتر است

مدیر عامل اینستاگرام: اندروید از iOS بهتر است

آدام موسری معتقد است سیستم عامل اندروید این روزها بهتر از iOS اپل است.
۲۸ تیر ۱۴۰۲

آقای Adam Mosseri مدیر عامل اینستاگرام اخیرا اپلیکیشن تردز را وارد دنیای تکنولوژی کرده است و کاربران زیادی نیز به آن پیوسته‌اند. حال به تازگی MKBHD یکی از فعال‌ترین افراد در حوزه تکنولوژی به تازگی پستی با عنوان بهترین تصور از دنیای تکنولوژی گذاشته و آقای موسری در ذیل آن، کامنتی با مضمون «در حال حاضر اندروید از آی او اس بهتر است» گذاشته است!

همان طور که انتظار می‌رود، این موضوع باعث شده تا سیلی از موافقان و مخالفان با این موضوع، به کامنت یاد شده واکنش نشان دهند. یکی از معروف ترین نظرات، به عدم ارائه نسخه آیپد اپلیکیشن اینستاگرام اشاره داشته است.

برخی دیگر از طرفداران آی او اس، به بهتر بودن اندروید در ترک کردن اطلاعات و نمایش تبلیغات و از سوی دیگر، خدمات ضعیف برای دارندگان محصولات مبتنی بر اندروید اشاره کرده‌اند. اما یکی از کاربران و طرفداران اندروید در ذیل این کامنت، به این موضوع اشاره کرده است که پس از 10 سال کار با این پلتفرم، خسته شده و قصد دارد به آی او اس بازگردد.

image

 

از طرف دیگر، کاربران اندروید بدون شک با این موضوع موافق هستند. یکی از کاربران در این مورد چنین گفته است:

من چندین سال است که از اندروید استفاده می‌کنم و همیشه نیازهای من از جمله ارتباط با دیوایس‌های، دسترسی به صفحات گسترده و بسیاری از اپلیکیشن‌های مورد نیاز را برآورده می‌کند. مهاجرت به آی او اس بسیار سخت خواهد بود. اندروید به صورت مداوم در حال نوآوری است و آی او اس کاملا درجا می‌زند!

نبرد میان طرفداران آی او اس و اندروید همواره داغ و جذاب بوده است و این کامنت آقای موسری، شعله این نبرد را سوزان‌تر از پیش می‌کند. آقای Mosseri با ارسال این کانت، حمایت خود از اندروید در مقایسه با iOS را اعلام کرده است. پیش از آن که آقای موسری مدیریت اینستاگرام را بر عهده گیرد، اپلیکیشن Instagram ابتدا برای آی او اس و سپس برای اندروید در دسترس کاربران قرار گرفت. البته این اتفاق از آن زمان تا به حال بارها تکرار شده و هنوز هم در جریان است.

در حال حاضر، محصولات مبتنی بر اندروید 71 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. البته علت این امر را می‌توان به عرضه محصولات ارزان قیمت اشاره کرد. به عنوان مثال در کشور هند که یک نقطه اقتصادی تازه در دنیا به حساب می‌آید، پلتفرم اندروید 95 درصد این مارکت را در اختیار دارد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۴/۲۸
اندروئید؛ هوشمندانه و واقع‌بینانه
ios؛ پُز مآبانه

پیشنهاد سردبیر