خانهاخبار
EA Sports FC 24 به طور رسمی معرفی شد!

EA Sports FC 24 به طور رسمی معرفی شد!

الکترونیک آرتز دقایقی پیش نخستین تریلر از گیمپلی بازی مورد انتظار EA Sports FC 24 را منتشر کرد.
۲۲ تیر ۱۴۰۲

پس از مدتها انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها، الکترونیک‌ آرتز سرانجام به طور رسمی از بازی EA Sports FC 24 رونمایی کرد. این بازی که نخستین عنوان این سری بدون برندیگ فیفا محسوب می‌شود؛ در روز ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۷ مهر ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد. «ارلینگ هالند»، ستاره نروژی تیم منچستر سیتی روی کاور این بازی جدید و مورد انتظار دیده می‌شود.

image

 

این بازی در دو نسخه معمولی و آلتیمت منتشر شده و کاربرانی که نسخه گران‌تر آلتیمت را خریداری کنند؛ یک هفته زودتر و از روز ۲۲ سپتامبر (۳۱ اردیبهشت) به آن دسترسی خواهند داشت. الکترونیک آرتز طی سال‌های اخیر، در حال گسترش محتوای فوتبال زنان در عناوین فیفا بود و اکنون نیز شاهد اضافه شدن بازیکنان زن به بخش Ultimate Team هستیم. لیگ‌های زنان دو کشور اسپانیا و هلند نیز به EA Sports FC 24 اضافه شده‌اند.

image

 

یکی از ویژگی‌های جذاب EA Sports FC 24، امکان بازسازی صحنه‌های جذاب مسابقه‌های واقعی فوتبال درون بازی است. به نظر رسیده که الکترونیک آرتز لحظات جذاب بازی‌ها در لیگ‌های متفاوت را ثبت کرده و بازیکنان باید برای بازسازی آنها درون بازی خود، چالش‌های خاصی را کامل کنند. تکنولوژی هایپرموشن بار دیگر جهت شبیه سازی طبیعی حرکات بدن بازیکنان بازگشته است و قابلیت جدید Play Styles نیز حرکت‌ها و شیوه بازی منحصر به فرد هر بازیکن را به نمایش می‌گذارد.

همانند عناوین سری فیفا، شاهد بازگشت لایسنس‌های رقابت‌های متفاوت مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ کنفرانس اروپا، پریمر لیگ انگلستان، لالیگا اسپانیا، سری آ ایتالیا، بوندسلیگا آلمان، لیگ یک فرانسه، اردیویزه هلند، ام ال اس آمریکا و ... هستیم.

image

 

سازمان فیفا قصد داشت تا مبلغ ۱ میلیارد دلار در هر چهار سال را بابت لایسنس خود از الکترونیک آرتز دریافت کند. این سیاست فیفا، چندان به مذاق «اندرو ویلسن»، مدیر عامل الکترونیک آرتز خوش نیامد و این شرکت تصمیم گرفت تا سری بازی‌های فوتبال خود را با نام جدید EA Sports FC روانه بازار کند.

چند روز پیش، شاهد انتشار تصویری از کاور نسخه آلتیمت EA Sports FC 24 نیز بودیم که چهره غیر طبیعی بازیکنان قدیمی در آن، موجب انتقادات فراوانی از سوی کاربران و رسانه‌ها شده بود. نسخه عادی این بازی با قیمت ۷۰ دلار و نسخه‌ آلتیمت آن نیز با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش خواهند رسید. در کنار دسترسی زودتر به بازی، خریداران نسخه آلتیمت ۴٫۶۰۰ اف سی پوینت برای خرید بازیکنان در بخش Ultimate Team را نیز دریافت خواهند کرد.

 

درباره بازی EA Sports FC و تغییرات اعمال شده در آن چه فکر می‌کنید؟ آیا جانشین جدید سری فیفا، همچنان خواهد توانست تا موفقیت این سری محبوب را تکرار کند؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید