خانهاخبار
اچ تی سی از دو تبلت مقرون به صرفه رونمایی کرد

اچ تی سی از دو تبلت مقرون به صرفه رونمایی کرد

شرکت اچ تی سی در امروز از دو تبلت مقرون به صرفه جدید با نام‌های اچ تی سی A104 و A102 رونمایی کرد.
۲۲ تیر ۱۴۰۲

شرکت اچ تی سی که همچنان در بین کاربران محبوبیت فراوانی دارد؛ به تازگی از دو تبلت مقرون به صرفه جدید با نام‌های اچ تی سی A104 و اچ تی سی A102 رونمایی کرده است.

 

اچ تی سی A104

image

 

اچ تی سی A104 دارای نمایشگری ۱۰.۳۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۲۰۰×۲۰۰۰ است. این تبلت از چیپست Unisoc T606 استفاده کرده و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را به همراه دارد. اچ تی سی A104 با سیستم عامل اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد.

این تبلت دارای دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با فلش LED و همچنین یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. ابعاد اچ تی سی A104 معادل با ۸.۵×۱۶۲.۶×۲۴۳.۸ میلی متر است و وزن آن نیز به ۵۳۳ گرم می‌رسد. از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به پشتیبانی از سیم کارت، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰ و درگاه کارت‌های حافظه microSD اشاره کرد. اچ تی سی A104 از یک باتری با ظرفیت ۷٫۰۰۰ میلی آمپر استفاده می‌کند.

این محصول در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای روانه بازار شده و با قیمت ۱۷٫۷۳۰ روبل (حدود ۱۹۳ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

 

اچ تی سی A102

image

 

در سوی دیگر، تبلت اچ تی سی A102 بر خلاف نام خود مقداری از A104 بزرگ‌تر است. این تبلت دارای نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع IPS LCD بوده که همانند خویشاوند خود، رزولوشن ۱۲۰۰×۲۰۰۰ را دارد. اچ تی سی در این محصول از چیپست میداتک هیلیو G85 استفاده کرده که توسط ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. متاسفانه، اچ تی سی A102 به همراه اندروید ۱۳ عرضه نشده و از سیستم عامل قدیمی‌تر اندروید ۱۲ استفاده می‌کند.

این تبلت از یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی با فلش LED استفاده کرده و رزولوشن دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. ابعاد اچ تی سی A102، معادل با ۸.۰×۱۵۵.۳۶×۲۴۵.۶ میلی متر هستند و وزن آن نیز به ۴۶۰ گرم می‌رسد. همانند اچ تی سی A104، این مدل نیز از سیم کارت پشتیبانی می‌کند و درگاه کارت‌های حافظه microSD را نیز به همراه دارد.

اچ تی سی A102 در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و با قیمت ۲۰٫۹۹۰ روبل (حدود ۲۳۳ دلار) قابل تهیه است.

image

 

درباره تبلت‌های مقرون به صرفه جدید برند اچ تی سی و مشخصات سخت افزاری آنها چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این تبلت‌ها در رده قیمتی خود ارزش خرید دارند؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید