خانهاخبار
قیمت بازارهای اروپایی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد

قیمت بازارهای اروپایی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ فاش شد

گزارشی جدید ادعا می‌کند که گوشی‌های تاشو سامسونگ افزایش قیمتی پیدا خواهند کرد.
۲۱ تیر ۱۴۰۲

تنها دو هفته دیگر از محصولات جدید خود شامل گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵، سری گلکسی تب اس ۹ و سری گلکسی واچ رونمایی خواهد کرد. در این راستا، دومین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۳ سامسونگ در ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) برگزار خواهد شد. تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون مشخصات فنی گوشی‌های تاشو سامسونگ منتشر شده است و حالا امروز نیز اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در اختیار کاربران قرار گرفت.

image

افشاگری توئیتری در گزارش جدید خود برچسب قیمتی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ به همراه کانفیگ‌های آن‌ها را به اشتراک گذاشته است. البته این افشاگر گفته است که قیمت‌های فاش شده به بازار فرانسه اختصاص دارد و برای سایر بازارها امکان دارد شاهد برچسب قیمتی متفاتی باشیم. البته با توجه به میانگین نرخ مالیات ارزش افزوده فرانسه و اتحادیه اروپا، تفاوت قیمتی احتمالا کمتر از ۱۰ یورو خواهد بود.

طبق این گزارش، گلکسی زد فلیپ ۵ برای کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۱۹۹ یورو به فروش خواهد رسید که در مقایسه با کانفیگ مشابه گلکسی زد فلیپ ۴، حدود ۳۰ یورو گران‌تر است. به نسبت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز با اختلاف قیمتی ۹۰ یورویی مواجه می‌شویم.

کاربران برای خرید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی زد فلیپ ۵ با یک جهش قیمتی ۲۰۰ یورویی (به نسبت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی) برخورد می‌کنند که قیمت دستگاه را به ۱۳۹۹ یورو می‌رساند.

از سوی دیگر، گلکسی زد فولد ۵ در مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۸۹۹ یورویی عرضه می‌شود که در مقایسه با نسل قبلی حدود ۱۰۰ یورو گران‌تر است. قیمت نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نیز برابر با ۲۰۳۹ یورو اعلام شده است. سامسونگ احتمالا امسال قصد دارد نسخه ۱ ترابایتی گلکسی زد فولد ۵ را روانه بازار اروپا کند که در صورت صحت این موضوع باید منتظر برچسب قیمتی ۲۲۷۹ یورویی باشیم.

به صورت کلی، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ با قیمت بالاتری در مقایسه با نسخه‌های نسل قبلی خود عرضه می‌شوند که با توجه به شرایط ناپایدار اقتصادی چندان دور از انتظار نیز نخواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید