خانهاخبار
سخت‌افزار گلکسی اس ۲۳ FE در بنچمارگ گیک‌بنچ تایید شد

سخت‌افزار گلکسی اس ۲۳ FE در بنچمارگ گیک‌بنچ تایید شد

نسخه جدید سری FE سامسونگ به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد بود.
۱۷ تیر ۱۴۰۲

در حالی که تا چند ماه پیش تصور می‌شد سامسونگ دیگر گلکسی اس ۲۳ FE را عرضه نخواهد کرد، اخیرا شواهد و مدارک متعددی از معرفی گوشی جدید سامسونگ در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این راستا، چند وقت پیش رندرهای جدیدی از گلکسی اس ۲۳ FE منتشر شد که طراحی آن را نشان می‌داد. به علاوه، این گوشی در گواهی 3C نیز ثبت شده است که خبر شارژ ۲۵ واتی آن می‌دهد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بنچمارک گیک‌بنچ سخت‌افزار به کار رفته در گلکسی اس ۲۳ FE را مشخص کرده است. برخلاف آنچه قبلا شایعه شده بود، ظاهرا گوشی سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره نخواهد برد.

image

طبق این گزارش، گلکسی اس ۲۳ FE با شناسه مدل SM-S711B در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده است. با توجه به اطلاعات مادربرد سخت‌افزار، گلکسی اس ۲۳ FE‌ به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد بود. این تراشه هشت هسته‌ای شامل یک هسته قدرتمند ۲٫۸۰ گیگاهرتزی، سه هسته میانی ۲٫۵۲ گیگاهرتزی و چهار هسته کم‌مصرف ۱٫۸۲ گیگاهرتزی است.

شایان ذکر است که گلکسی اس ۲۳ FE برای اجرای بازی‌ها و تسک‌های گرافیکی از پردازنده گرافیکی Xclipse 920‌ استفاده خواهد کرد. به علاوه، نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. البته انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۳ FE در کانفیگ‌های حافظه رم بیشتری روانه بازار شود.

رندرهای گلکسی اس ۲۳ FE

در حال حاضر، هیچ مدرکی دال بر عرضه گلکسی اس ۲۳ FE با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک وجود ندارد. با این وجود، امکان دارد سامسونگ نسخه اسنپدراگون گوشی خود را نیز در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. شایعات اذعان داشته‌اند که تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ موجود در گلکسی اس ۲۳ FE برپایه لیتوگرافی ۴ نانومتری بهبودیافته سامسونگ توسعه داده خواهد شد و مشکل تولید گرمای زیاد آن برطرف خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید