خانهاخبار
تیزر آنر مجیک V2 منتشر شد

تیزر آنر مجیک V2 منتشر شد

شرکت آنر که قرار است گوشی تاشوی جدید خود را در ۲۱ تیر معرفی کند، امروز تیزر این محصول را به اشتراک گذاشته که البته یک تصویر رمزآلود است.
۱۲ تیر ۱۴۰۲

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانید آنر مجیک V2 قرار است در ۱۲ جولای (۲۱ تیر) عرضه شود؛ در همین راستا امروز شاهد انتظار تیزری از این گوشی مورد انتظار تاشوی آنر هستیم که البته نمی توان اطلاعات خاصی را از آن دریافت. آنر عنوان این پوستر را «From progress to evolution» به معنای «از پیشرفت تا تکامل» گذاشته است. جورج ژا‍‍ئو مدیر عامل آنر پیش‌تر اعلام کرده بود که مجیک V2 «تجربه تاشو را انقلابی خواهد کرد»، بنابراین می‌توانیم انتظار تغییرات عمده‌ای را در مقایسه با مجیک VS داشته باشیم.

image

 

انتظار می‌رود مجیک V2 دارای صفحه نمایش اصلی امولد LTPO با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا باشد. این دستگاه دارای دو پیکربندی چیپست خواهد بود که یکی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و دیگری که نسخه گرانتر محسوب می‌شود دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. هر دو نسخه هم با حداکثر رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگ و همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی در دسترس خواهند بود.

به طور قطع در روزهای آینده تیزرها و مشخصات بیشتری را در مورد مجیک V2 خواهیم دید، بنابراین با ما همراه باشید تا به محض در یافت اطلاعات بیشتر، آن را با شما به اشتراک بگذاریم.