خانهاخبار
تصاویر رندر شده گلکسی اس ۲۳ FE سامسونگ منتشر شد

تصاویر رندر شده گلکسی اس ۲۳ FE سامسونگ منتشر شد

گلکسی اس ۲۳ اف ای هر روز جدی‌تر می‌شود و حالا اولین تصاویر رندر هم از این گوشی منتشر شده‌اند که طراحی این گوشی را نشان می‌دهند.
۷ تیر ۱۴۰۲

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۳ اف ای سامسونگ تا چندی پیش به صورت یک رمز و راز در دنیای تکنولوژی باقی مانده بود، اما حالا با انتشار تصاویر رندر شده، چشم‌مان به جمالش روشن شده است! مطمئنا سوالاتی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری آن در اذهان همه باقی مانده است، اما همه مشتاق هستیم بدانیم یک محصول مقرون به صرفه از چه مشخصاتی برخوردار است.

از آن جا که پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند به جای تراشه اسنپدراگون 8 نسل ۲ به چیپست اگزینوس 2200 مجهز باشد، لذا می‌توان انتظار داشت که نام آن Galaxy S22 þ باشد. هنوز مشخص نیست چرا سامسونگ از یک تراشه‌ای که عمر آن گذشته است، استفاده کرده است، اما اگر نگاهی به بازار هدف آن، یعنی محصولات میان‌رده بیندازیم، می‌توان گفت این اقدام تا حدی توجیه‌پذیر است.

بدون کشتن زمان، در ادامه تصاویر رندر شده گوشی گلکسی اس ۲۳ FE را با هم مشاهده خواهیم کرد. با نگاهی به زوایای مختلف، می‌بینیم که سامسونگ روی زبان گلکسی اس ۲۳ پافشاری کرده و تغییراتی روی آن اعمال نکرده است. در پشت بدنه دوربین‌های سه‌؛انه را می‌بینیم که به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و بدنه‌ای تخت را در این قسمت شاهد هستیم. این تصاویر رندر شده توسط OnLeaks و  SmartPrix منتشر شده و این گوشی هوشمند را در رنگ سفید به نمایش می‌گذارد.

 

گلکسی S23 FE را می‌توان چیزی بین گلکسی اس 23 و گلکسی A54 به حساب آورد. سامسونگ مدت‌هاست که از این زبان طراحی روی محصولات خود استفاده کرده و از این مووضع جواب گرفته است! مطمئنا از نمای بسیار دور،‌ می‌توانید تشخیص دهید که این محصول متعلق به برند سامسونگ است. از نمای روبرو، با یک نمایشگر 6.4 اینچی OLED روبرو هستیم که حاشیه‌های اطراف آن قابل چشم‌پوشی نیست!

در حوزه مشخصات، باید انتظار تراشه اگزینوس 2200 را داشته باشیم،‌ اما برخی منابع یادآور شده‌اند که ممکن است تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در این محصول گنجانده شود. متأسفانه آخرین نسل تراشه سامسونگ یا اسنپدراگون روی این گوشی هوشمند قرار نخواهد گرفت و این موضوع را باید حتما در ذهن داشته باشید. صفحه نمایش این محصول به نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز بوده و خریداران، می‌توانند بین 6 یا 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده هم بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همان طور که اشاره کردیم، در پشت بدنه شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود که از ترکیب سنسورهای 50 مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و 12 و 12 مگاپیکسل در نقش دوربین‌های الترا واید و تله فوتو تشکیل شده است. هنوز زمان دقیق رونمایی از گلکسی S23 FE مشخص نیست، اما می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که در رویداد Galaxy Unpacked که ماه آینده برگزار می‌شود، چشم‌مان به جمال آن روشن شود!



جدیدترین‌ اخبار

google-pixel-fold-gsm-ir
مشخصات فنی نمایشگر پیکسل ۹ پرو فولد لو رفت؛ روشنایی بیشتر و ابعاد بزرگ‌تر

نسل جدید گوشی تاشو گوگل به نمایشگر‌های بزرگی مجهز خواهد شد که روشنایی آن به طور چشمگیری افزایش داشته است.  

بیشتر بخوانید
نسخه وب نقشه‌های اپل عرضه شد: نقشه‌های گوگل حالا یک رقیب جدی دارد

از امروز می‌توانید نقشه‌های اپل را در وب تجربه کنید، بدون اینکه اپلیکیشن اپل مپز را باز کنید یا اینکه مک یا آیفون داشته باشید. نقشه‌های اپل حالا در رایانه‌های ویندوزی هم در وب کار می‌کنند؛ موضوعی که موجب فراگیرتر شدن نقشه‌های اپل می‌شود و حالا دیگر باید گوگل در این خصوص احساس خطر کند.

بیشتر بخوانید
مینگ چی کو: آیفون ۱۷ اسلیم بالارده‌ترین آیفون نخواهد بود

تحلیل‌گر معتبر دنیای فناوری امروز مشخصات آیفون ۱۷ اسلیم را گزارش داده که با توجه به مشخصاتی که او ادعا کرده، آیفون ۱۷ اسلیم بالاترین مشخصات را نخواهد داشت، بلکه روی طراحی آن تمرکز خواهد شد.

بیشتر بخوانید