خانهاخبار
وان پلاس نورد ۳ در یک ویدیوی آنباکسینگ دیده شد!

وان پلاس نورد ۳ در یک ویدیوی آنباکسینگ دیده شد!

به تازگی شاهد انتشار یک ویدیوی آنباکسینگ از گوشی وان پلاس نورد ۳ هستیم.
۴ تیر ۱۴۰۲

شرکت وان پلاس قصد داشته تا در آینده نزدیک، دو گوشی جدید از سری نورد خود را روانه بازار کند. این شرکت در روز ۵ جولای (۱۴ تیر)، رویدادی جهت معرفی ایرفون‌های بی‌سیم وان پلاس نورد بادز 2R برگزار خواهد کرد که به باور بسیاری، احتمال معرفی گوشی‌های جدید مانند وان پلاس نورد ۳ نیز طی آن وجود دارد. اکنون نیز شاهد انتشار یک ویدیوی آنباکسینگ از این گوشی هستیم که طراحی آن را پیش از عرضه به نمایش می‌گذارد.

image

 

این ویدیو که توسط کاربری به نام «PinoyMetroGeek» منتشر شده است؛ نسخه‌ای از این دستگاه را با رنگ سبز «Misty Grass»، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نمایش می‌دهد. در جعبه این گوشی شاهد شارژر و یک کابل USB-A به USB-C هستیم و طراحی آن نیز شباهت زیادی به وان پلاس نورد CE 3 لایت دارد. وان پلاس نورد ۳ دارای فریم فلزی بوده و بدنه آن نیز ظاهری مستطیل-شکل دارد.

image

 

در بخش پشتی این گوشی میان رده، شاهد دو برجستگی متفاوت هستیم که سیستم دوربین سه گانه این محصول را به همراه دو فلش LED درون خود جا داده‌اند. دکمه پاور و اسلایدر سایلنت، در فریم سمت راست گوشی واقع شده و دکمه‌های کنترل صدا نیز روی فریم سمت چپ قرار گرفته‌اند. این گوشی دارای حاشیه‌های متقارن است و از یک نمایشگر پانچ هول استفاده می‌کند.

با استناد به گزارشات پیشین، وان پلاس نورد ۳ دارای نمایشگری ۶.۷۴ اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد. این گوشی حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم را به همراه داشته و دارای یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی خواهد بود.

image

 

سیستم دوربین سه گانه این گوشی، احتمالا شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. وان پلاس نورد ۳ دارای اسپیکر‌های استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس است و یک فرستنده اینفرارد یا همان IR Blaster برای کنترل لوازم خانگی را نیز به همراه دارد.  

وان پلاس در این محصول از یک سیستم خنک کننده جدید استفاده کرده که موجب بهبود عملکرد آن می‌شود. وان پلاس نورد ۳ به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13.1 روانه بازار می‌شود.

image

 

درباره طراحی و مشخصات فنی احتمالی گوشی میان رده وان پلاس نورد ۳ چه فکر می‌کنید؟ آیا پس از معرفی این گوشی، به تهیه محصول جدید وان پلاس فکر خواهید کرد؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید