خانهاخبار
مشکلات دوربین سری گلکسی اس ۲۳ با پچ امنیتی ماه ژوئن رفع شد

مشکلات دوربین سری گلکسی اس ۲۳ با پچ امنیتی ماه ژوئن رفع شد

اگر از دارندگان سری گلکسی اس ۲۳ هستید، بهتر است همین حالا برای دریافت تازه‌ترین بروزرسانی امنیتی به بخش Software Updates در اپلیکیشن ستینگ گوشی خود مراجعه کنید.
۴ تیر ۱۴۰۲

هفته گذشته، دارندگان محصولات سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ ساکن در کشورهای آسیایی امکان دریافت آپدیت امنیتی ماه ژوئن را پیدا کردند و به واسطه آن، ایرادات دوربین این گوشی‌های هوشمند نیز برطرف شد. حالا این بروزرسانی برای ساکنین کشورهای اروپایی نیز ارائه شده است.

این آپدیت با شماره ساخت S91xBXXU2AWF1 و حجم ۲٫۲ گیگابایت همراه است و اگر در کشورهای آسیایی یا اروپایی مشغول به زندگی هستید، می‌توانید آن را دریافت و روی گوشی هوشمند سری اس ۲۳ خود نصب کنید.

بروزرسانی ارائه شده همچنین با پچ امنیتی همراه بوده که بسیاری از مشکلات و ایرادات امنیتی پلتفرم اندروید را از بین خواهد برد و در کنار آن، نقص‌هایی که در سیستم فوکوس خودکار دوربین و سیستم پردازشی حالت Night Mode وجود داشت را رفع کرده و زوزم ۲ برابر را نیز به حالت پرتره اضافه می‌کند.

image

 

علاوه بر تغییرات یاد شده، شاهد انیمیشن‌های روان‌تر در رابط کاربری One UI خواهید بود و اگر با مشکلاتی در سیستم HDR نیز روبرو بودید، جای خوشحالی است که بدانید این موارد نیز رفع و رجوع شده است.

اگر در کشورهای اروپایی ساکن بوده و هنوز نوتیفیکیشن این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings> Software Update، این موضوع را به صورت دستی چک کنید.

در طول هفته‌های آتی، این بروزرسانی در مناطق دیگر دنیا نیز در دسترس دارندگان محصولات سری اس ۲۳ سامسونگ هم قرار خواهد گرفت. البته به گفته Ice Universe، کاربران ساکن در کشورهای چین و کره جنوبی، نسخه متفاوتی از این آپدیت را دریافت خواهند کرد که با امکانات شخصی‌سازی متفاوتی همراه است.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید