خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ پلاس برخلاف شایعات عرضه خواهد شد

گلکسی اس ۲۴ پلاس برخلاف شایعات عرضه خواهد شد

برخلاف آنچه شایعات اذعان داشته‌اند، کدنام‌های سری گلکسی اس ۲۴ نشان می‌دهند که مدل پلاس پرچمدار سامسونگ سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.
۳ تیر ۱۴۰۲

در حالی که هنوز تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس ۲۴ زمان زیادی باقی مانده است، اوایل سال جاری شایعه‌ای عجیب ادعا کرد که سامسونگ دیگر قصدی برای مدل پلاس این سری پرچمدار ندارد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا باید منتظر معرفی و عرضه گلکسی اس ۲۴ پلاس در سال ۲۰۲۴ باشیم. 

image

گلکسی اس ۲۳ پلاس

دو وبسایت SamMobile و GalaxyClub اذعان داشته‌اند که سری پرچمدار گلکسی اس ۲۴ با کدنام Muse شناخته می‌شود. به علاوه، گزارش شده است که گلکسی اس ۲۴ اولترا ظاهرا با کدنام Muse 3 همراه خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد دو مدل گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس از کدنام‌های Muse 1 و Muse 2 بهره خواهند برد. در این راستا، سامسونگ در سال آینده میلادی از مدل گلکسی اس ۲۴ پلاس رونمایی خواهد کرد. 

image

شایان ذکر است که سامسونگ در گذشته نیز از کدنام‌های اختصاصی برای گوشی‌های بالارده خود استفاده کرده است. برای مثال، سری گلکسی اس ۲۲ از کدنام Rainbow بهره می‌برد در حالی که سری گلکسی اس ۲۳ با کدنام Diamond در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش دیگر، گلکسی اس ۲۴ اولترا به سنسور تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری مجهز خواهد بود. به علاوه، شایعه شده است که گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس از طراحی مشابه نسخه‌های نسل قبلی بهره خواهند برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید