خانهاخبار
جزئیات رم، نمایشگر و باتری سری گلکسی واچ ۶ فاش شد

جزئیات رم، نمایشگر و باتری سری گلکسی واچ ۶ فاش شد

نسل جدید ساعت‌های سامسونگ از حاشیه نمایشگر کمتر، باتری حجیم‌تر و حافظه رم بیشتر بهره خواهد برد.
۳۱ خرداد ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ موسوم به گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک در هفته آخر ژوئیه سال ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد. در حالی که طراحی کامل این دو ساعت فاش شده است، جزئیات فنی اندکی از سری گلکسی واچ ۶ در دسترس است. حالا اما به لطف گزارشی جدید، بخشی از مشخصات فنی سری ساعت‌های پرچمدار سامسونگ شامل حافظه رم، نمایشگر و باتری فاش شده است که خبر از بهبودهای قابل توجهی می‌دهد. 

افشاگری با نام کاربری AhmedQwaider888 جزئیات فنی جدید سری گلکسی واچ ۶ را به اشتراک گذاشته است. از آن سو، Ice Universe که یکی از افشاگران برجسته حوزه فناوری محسوب می‌شود نیز اطلاعات موجود در این گزارش را تایید کرده است.

image

براساس این گزارش، نسخه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ و مدل ۴۳ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ کلاسیک از باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهند برد. نسخه‌های ۴۴ و ۴۷ میلی‌متری این دو ساعت نیز به باتری حجیم‌تر ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهند شد. در این راستا، گزارش شده است که باتری سری گلکسی واچ ۶ تا ۲۰ درصد عملکرد بهتری از نمونه به کار رفته در نسل قبلی یعنی گلکسی واچ ۵ خواهد داشت که باعث می‌شود ساعت تا مدت زمان بیشتری کاربر را همراهی کند.

به نظر می‌رسد طرای نمایشگر سری گلکسی واچ ۶ دستخوش تغییراتی خواهد شد چرا که در این گزارش ذکر شده است که فریم سری گلکسی واچ ۶ تا ۳۰ درصد‌تر باریک‌تر خواهد شد و از آن سو، ابعاد نمایشگر سری ساعت‌های سامسونگ نیز تا ۲۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد. به علاوه، ظاهرا سری گلکسی واچ ۶ با تراشه اگزینوس W930 عرضه خواهد شد که نسخه اورکلاک‌شده اگزینوس W920 به شمار می‌رود. 

image

گلکسی واچ ۶ کلاسیک نسخه ۴۷ میلی‌متری

سامسونگ احتمالا سری گلکسی واچ ۶ را با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد کرد که نصف حافظه موجود در اپل واچ است. با این وجود، شایعه شده است که حافظه رم سری گلکسی واچ ۶ تا ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت و به مقدار ۲ گیگابایت خواهد رسید. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش‌های قبلی، نسخه پایه سری گلکسی واچ ۶ با قیمت ۳۲۰ یورویی روانه بازار خواهد شد. گران‌قیمت‌ترین نسخه سری نیز نسخه ۴۷ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ کلاسیک با پشتییانی از شبکه LTE است که با برچسب قیمتی ۵۰۰ یورویی همراه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید